Wednesday, November 05, 2008

This is my dream and hope: Obama

Huí he despertat il·lusionada en veure els resultats a les eleccions dels EUA. Aquest ha sigut un any molt intens i he viscut la carrera cap a la presidència dia a dia.
Recorde una alumna meua, Cinthya, de 5 anys, que tots els dies m'informava de com anava la campanya entre Hillary i Obama. Ella volia que fora Hillary la candidata a la presidència, em deia que volia que una dona fora la presidenta dels EUA. Em deia..."Ms Olivares, huí van a Wisconsin i crec que Obama porta un percentatge major respecte a Hillary"...ja ho sé, que costa de creure que una xiqueta de 5 anys diguera aquestes coses...però és veritat...m'alegre per ella de la victòria d' Obama i per tots els meus companys de feina i la gent que s'ha quedat vivint allà a Illinois o Boston. Congratulations!!!!
Aquesta victòria em fa pensar que tot aplega...com ens podiem imaginar que tornarien els demòcrates de la mà d'un home negre a governar el pais? Així que com va dir aquell...I have a dream...tot pot passar!

12 comments:

Anonymous said...

Jo també m'alegre. I com vaig m'agrada anar contracorrent ... el que t'havia promès ja ho he publicat ... Palin's article ...

Víctor said...

La veritat que si hi havia que triar entre un o altre, clarament Obama. Això si, deixa'm que em pose un poc més escèptic.

Obama va a ser ara la cara amable de l'Imperi nord-americà, el qual recordem el seu potencial armamentista i totes les seves injerencies mundials a qualsevol lloc mentre on fa falta no fan res.

Esperem que reconduïsca la situació desastrosa que ha deixat l'anterior president.

No esperem que vaja a canviar el mon, tant de bo, però preferisc veure les coses des de l'escepticisme.

És un canvi que no s'ha de deixar de remarcar. Per tant, deixem que el temps passe i no intentem que en dos dies canvie el mon perquè, no ho farà, i perquè algunes coses li agradaran com estan...

p.s que rallà no? xd

Anonymous said...

Pitjor que Bush no pot fer-ho.
El que el deixin fer els que controlen Washington...lobbies, grans bancs, grans empreses, es una altra cosa.
Ja se sap que el programa electoral, i la seva aplicació real, moltes vegades no s'assemblen en res.

Jo soc escèptic en tot allò relacionat amb la política, però també soc optimista i crec que la situació millorarà.
Deixem que treballi uns anys...

Per cert, t'hagués agradat estar en Chicago?...m'imagino la resposta.

Mila said...

Clar, que m'hagués agradat estar a Chicago. Aquestes coses sols passen una vegada a la vida i estar a un lloc així, hagués sigut històric.

Huí és un dia complet. Són les 8.20am (dissabte) i de moment tinc 5 hores de classes de xinés per davant, i aquesta nit...sí és la nit màgica: El panellet dels marinos.

...i demà rumbo a.....ja ho veureu.

Bon cap de setmana a tots i espere veure-vos aquesta nit a la "txarca".

Salut.

PS: Per cert Carles, el dijous vaig a Barna, però aniré i tornaré. Maybe next time we can meet for a beer. Hopefully!!

Anonymous said...

Bon dia, Mila ¡¡
M'alegre molt per vosaltres.Pense que cualsevol candidat ho podia fer be. La veritat que jo volia a McCain.La crisi económica ha fet molt de mal. Estava clar que era una victoria demócrata. Obama està ilusionat a la gent i això es important. Felicite al guanyador. ciao. Luis Miguel

Anonymous said...

5 hores de xinés + Panellet dels Marinos + demà rumbo a..., això es un esforç físic i mental que pocs aguantarien.

Respecte a la cervesa que tenim pendent, jo també espero que sigui aviat, ja sigui en Barna, Boca o un altre lloc. Fins aviat!!!

Anonymous said...

Les fotos de la nit màgica per a quan?

Anonymous said...

Las fotos? Dale tiempo... q pa empezar... la xiketa no está en Boc, jeje. Bueno, a mi es q me lo contó Yol el miérc en St.Pat's!!! Milaaaaa, "q mntazo el del miércoles" (era lo único q me decías el sáb, jajajaja). Ala va, cuéntanos q tal va la "escapadita".
Y Opo, esas fotos ...ufff... mejor dejarlas en la cámara!!!!

Mila said...

Ciao belli,

Un po'di calma, que acabe d'aplegar. Encara no he tingut temps per a res, que dissabte sols vaig dormir 1h i cap a l'aeroport. Demà me'n vaig a Barna, que tinc una cita SUPER important!! A veure si quan torne puc fer alguna cosa.

Baci.

Anonymous said...

OK. Que vaja bé per Barcelona!

Anonymous said...

Per que no:)

Anonymous said...

Tot pot passar....