Saturday, October 11, 2008

Vull 4 barres encara que siguen de bar!

Com que dijous no vaig poder anar a València a la mani (de la vesprada) com altres anys, vaig decidir anar a un dinar que ens van convidar uns amics de Banyeres...i com em van prometre...no em vaig empenedir, moltes gràcies Luismi & company!A veure si repetim una altra vegada!!!

El dinar va tenir lloc a l'Alhambra de Granada...ah no!! al maset dels marrocs! Vam disfrutar d'una paella que va durar fins hores de sopar...i a més a més...em vaig guanyar un altre dinar que encara no sé si és per a dos persones o per a 16...tampoc sé si era una mariscada o què!! Si és que els xics de Banyeres són molt amables!!! je, je, je...



Curro mans a l'obra.


Sí, sí...el que es veu és fum!!




Moltes gràcies a tots vosaltres i fins la pròxima vegada!!

11 comments:

Anonymous said...

Muy buenas las fotos, Mila!! Tenemos que repetirlo,ehh?? La verdad es que estuvo genial la convivencia Banyeres-Bocairent.
Un beso a todos y hasta la otra!MLut

Mila said...

Hola M.Lut!
Definitivament ho hem de repetir...ja quedarem per a una altra vegada!. De moment ja tenim taula reservada per al dissabte, al lloc on tú volies, així que ens veiem dissabte!!

Mila said...

On està el teu comentari Luismi? L'he rebut al correu, però no apareix ací...no sé. De moment dissabte sí, compteu amb mí, però de totes maneres t'ho confirme més endavant...

Anonymous said...

Hola rebonica!! Como ha ido el finde "firero"?? jeje. Yo me kedé en Vlc, así q cuéntame q tal.
Oye, Yol ya está x aki o se ha quedado x Fra? Y Ampa x Lon q tal?
Un beseeeeeeeeete

Mila said...

Me imaginé que no habías venido, no os ví a ninguno de los dos. Molta gent el cap de setmana, encara que el panorama nocturn a Boca deixa molt que desitjar...em sembla molt fort que et lleven la música a la 1.45am...quan el pub està ple, però això és el que té vuire ací, no tens molt on triar...
Yol està per Vlc, el dimecres és el seu aniversari i Amparo fa quasi dos mesos q està a London, amb feina molt bona...i esperant que anem de visita.

XOX

Anonymous said...

Yo no he ido, pero no tengo nada q ver con q no hayas visto al menda, eh? Q estaba en Boc!!! Si no se ha querido dejar ver... es cosa de él...
Q me estas contando? a la 1.45 chaparon? jo!! yo de ellos cierro a la hr del kf, q fuerte!!!
Sí, sé q el miércoles es su cumple, es del mismo dia q EvaMaria y la tengo controlá. Ok, le llamaré y q me cuente!!! Y si hablas con Ampa, dale recuerditos mios. Esa no vuelve, no?
Un besiiiiiiiiito

Anonymous said...

El menda està de curro a Barcelona!
A més, el cap de setmana estava enfadat i ennutjat amb l'Ajuntament INCOMPETENT de Bocairent! Per favor, Sanchis torna!

Mila said...

Per favor...no!!!! Saps aquella cançò irlandesa que diu:

And it's no,nay,never,
No nay never no more,
....

Doncs el mateix.

Anonymous said...

Sí q estaba cabreado, sí!!! mare meua...
Aleeee, voy a ir recogiendo y como todos los lunes, me voy directa al super!!!! Y + habiendo pasado aki todo el finde, la tengo bajo mínimos a la pobre...
Y hoy voy a "celebrar" este lunes 20 con un buen jale!!! Así si empiezo bien la semana, seguro q la acabaré mejor!!!
Besitooooos y hst mñn.

Anonymous said...

Jo vaig estar en la "festa" de Boc, i vaig acabar en la plaça de bous. Si, Opo, no m´ho tingues en conter. Nomes va ser un ratet.

Ja em contaràs pq estaves cabrejat!!!!

Mila said...

Bueno, bueno...un ratet??? Jo et vaig veure un bon rato!!! je, je, je.

Curro: Ja t'he posat als que vam parlar el dissabte!!