Tuesday, December 05, 2006

La primera gran nevada de l'any.

El divendres a les 5.10 del matí em va sonar el telèfon i jo creent que era el despertador el vaig apagar per poder dormir 5 minuts més. Al cap de 20 minuts torna a sonar i veig que posava "Wanda", així que vaig contestar. Era la meua companya de Puerto Rico telefonant per dir que no hi havia escola, biennnnn!!!!! Penje el telèfon i...OH, OH!!! No tinc la llista de telèfons per cridar a la propera persona en la cadena, (el dia d'abans ens van donar un llistat telefònic de tota la gent que treballem a l'escola i casdacú ha de telefonar al que li continua), així que vaig començar a preocupar-me...Uf, Uf!!! De moment va començar a sonar el telèfon, era Mònica, tampoc tenia el llistat i no sabia el telèfon de la persona a la que tenia que cridar, després em truca Jose, un altre espanyol...idem problema, Rocio, el mateix, Núria, Rosa, Maite...ningú teniem el llistat!!!! Al final no sé com, però vam poder aconseguir els nostres contactes...què angoixa a les 5 del matí!!! Després de fer la telefonada pertinent i deixar el missatge...vaig continuar dormint fins les 11. Hem tingut un cap de setmana de 3 dies...i les fotos són el resultat del que va passar al dia següent....


Aquest és el llac que tinc just al costat de l'apartament, quasi, quasi congelat....


Aquesta foto està presa des de ma casa, vaig eixir com vaig poder al balcó, la neu m'arribava fins els genolls.



I aquest el portal de ma casa, l' últim balcó que és quadrat és el meu, la finestra del costat la de la Núria i l'altra la meua habitació. I el de baix és el meu cotxe, pobre!!!! vaig tindre que agafar una pala i començar a llevar neu per poder treure'l d'ahí.

Llorca...ànims que açò no és res....al febrer ja estarà tot bé.

18 comments:

Anonymous said...

Què sort, fred a punta pala. Ací, allò del canvi climàtic ja va notant-se, fins i tot hui hem arribat a 26ºC al sol! No hi ha neu a les serres i la gent se'n va de pont a la platja!
I demà em solidaritzaré amb tu ... no tinc ni el 6 de desembre ni pont ni ...

Mila said...

Al menys tindràs el dia de las hijas de maria per eixir a la processó, no?
No et queixes que el València va primer de grup, encara que ha perdut...
Demà s'espera una tormenta de neu...altra vegada!!! Ànims, això és el que té treballar a Banyeres!!!

Anonymous said...

Bo, it's sunshine, phone is not calling and winter is just arrived, sempre es poden traure cose bones del més roïn ... encara que tinc un poquet de ressaca per anit, sense voler ens vam ajuntar uns quants dels bons i vam allargar la vetlada futbolera, tot molt pacífic, congeniant culés i xès!

Mila said...

hi havia gent pel poble un dimarts? no m'ho puc creure...sembla que la societat cardaora està canviant!!! me'n alegre! Jo me'n vaig a treballar, sols fins les 11, ara són les 7, i després tinc reunió, in service day.
Fins ara.

Anonymous said...

Hey Patraix!!
Com va l'espera? D'aci a Marc no queda res... ja saps a on vas a deixar el 'luggage'?
Ja me diras que he de fer... si fa falta torne a Salem!!
I guess the snow has frozen everything... I love the snow, though.
Kisses,
SDF

Anonymous said...

Hola Patraix!!
Are you ready for the change? In only one hour and a half...we will have to hide somewhere...a veure què ens fan als cabells!!!
Març...!!! who knows!!! Only the witch knows it!!! ha, ha, ha...Don't worry about fronzen things we'll go to the Kerryman...
See you in a while Mónica.

SDF

Anonymous said...

Holalax!!!! La sem pasada no entré en tu blog, y es q yo... SI q tuve puente (q mala soy, eh?). Pero bueno, ya me lo recordaréis en Navidades, ya...
Ya sabes al final q haces en Nav?? P'a donde pegas??
Paco, imagino q esos q lo alargasteis el dia del fútbol, sois los mismos q cerrasteis el maset d los moske, no? Seguro q sí.
Bueno, voy a seguir. Besetes.

Anonymous said...

No te creas, me estoy convirtiendo en una leyenda, sólo me acompañó uno de los del día del fútbol. El dicho de "t'has casao (o "festejado") l'has cagao ..." es cierto.
Dios salve a los hijos de Baco y Afrodita!

Mila said...

Me queda media hora para ser un poco más vieja....!!! NOOOOO!
Planes: De momento está la posibilidad de Nueva Orleans y Miami...pero ayer ví una oferta para L.A. que no estaba nada mal...en los próximos días se verá, ya os contaré!!! El jueves tengo otra observación de la directora...qué horror, trabajar y alguien tomando notas de lo que haces...pero es lo que hay!
Por cierto, la foto es de este año?
PS: estaba escuchando una canción e iba a poner el estribillo, pero mejor no, que luego Opo'06 se monta cada historia!!!!je, je, je.

Anonymous said...

Moltes felicitats! Tranquila, que amb ** anys (soc un cavaller) Induráin va guanyar el 4rt Tour de France i Palop al Sevilla està com una rosa!. A mi em queden 55 dies per ser un poc més vell!

Anonymous said...

Bueno, aunq ya te he felicitado en mi blog, aprovecho p'a volverte a felicitar x tu cumple!!!
No, la foto no es de este año... pero va a ser q nos conformaremos con esa, las del 2006 se han perdido x el barranco.
Besetes.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=Ud-MRnjs5bM

BRUTAL!!!!

Anonymous said...

Happy Birthday to you..
Happy Birthday to you...
Happy Birthday dear Mila
Happy Birthday to youuuuuuuuu

Menos mal que esto no tiene sonido...
Yo no llevo muy bien lo de los cumples, pero piensa en todo lo que has hecho y, mejor aun, en todo lo que te queda por hacer. Karryman, Miami, Little Finguer in Bahamas, L.A., Hawaii, new luxury apartment with luggage, etc, etc...
CARPE DIEM! Molts besets. Fins ara.
Monica

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY!!

Molts B7s de la meva part!!

Mila said...

Josmar: Segueixes desconcertant-me, ets la persona que viu a Madrid, no? Dóna'm alguna pista més...el teu català és im-pre-ssive! Grazie mille.
Opo'06: M'ha encantat la felicitació del video...moltes gràcies!!
Llorca: Una entrada del aniversari al teu blog??? No tinc paraules...thank you!!!

Mila said...

Thank you little finger...fingers crossed with what the witch told me...but I think it was just words...no luggage, no visit, no...sniff, sniff!!!

Anonymous said...

Que sí Mila, que sóc jo!! Tot ho faig amb la condició de que no pengis la foto de l'autobús...

Una pregunta: els teus nanos, quants anys tenen?

Ya te contaré.

Molts B7s!!

Mila said...

Ok Josmar...I got you!! No et preocupes...eixa foto de la Plaça Fadrell no pot ser publicada per moltes raons!!!! Els nanos tenen 5 i 6 anys...has fet la sol·licitud de PPVV per l'any que ve? Podries vindre-te'n a viure ací!!! Huí he tingut la post-observació amb la directora...i tot molt bé, ;-) Biennnn! La pròxima i última serà el 31 de Gener!
Bon cap de setmana i controla els meus diners del RBS, crec que em queden 2.45 Pounds!