Monday, October 09, 2006

Milwaukee Bucks

Després d'uns dies sense poder escriure al blog o contestar a cap dels e-mails, aquesta nit de diumenge, ja 9 d'octubre, sembla que torne a la normalitat després d'una setmana bastant moguda...disculpeu tots!!!

La setmana passada vaig anar a Milwaukee amb una companya de feina i veina meua Rocío i el seu home Nacho. Ell porta ací 7 anys i ella 5, i com que tenen l'abonament dels Milwaukee Bucks, la setmana passada em van dir si volia anar...i allà que vaig anar jo. Era la meua primera vegada a un pavelló de bàsquet i em vaig quedar impressionada...Crec que els de les fotos són Andrew Bogut, Ha Seung-Jin de Corea del Sud i els altres crec que són Damir Markota i Michael Redd...(espere que Opo'06 ho comprove). Doncs com que algú no es creia que de veritat estava a Illinois, ara al menys puc demostrar que sí he estat a Wisconsin. Per cert Paco, aquesta vesprada he passat per davant de l'estadi dels Cups de Chicago després que ens hagueren anul·lat el concert dels Scissor Sisters...



9 comments:

Anonymous said...

Molt ràpid has començat a endinsar-te al món de la NBA. Llàstima que no hages viscut el showtime de L.A. Lakers dels 80's o la percussió mortal dels Bad Boys de Detroit o l'elegància del blanc de Frenchlink (Larry Bird).
Però duem uns dies on se'ns fa impossible deixar de fumar, Andrew Bogut s'ha lessionat de gravetat a l'últim entrenament ...
No corren bons temps per als hereus de la princesa mora Mariola ...

Mila said...

Je,je,je...quí és la princesa mora Mariola? Jo recorde que una vegada deia que volia ser The Comunist Princess...d'això fa molt de temps!!! De Larry Bird sí me'n recorde i fins i tot li puc posar cara...crec que lo de Bogut haurè sigut jo que li vaig tirar un mal d'ull...Com va el Pont? No m'agraden els caps de setmana, ningú s'anima a escriure. Llorca: la tenda a la que tens que anar és Accessorize, després em comentes!

Anonymous said...

Ah vale, yo esa la destrocé en Londres!!! Tengo unas ganitas de irme q p'a q te voy a contar... Y es q claro, desde mi viaje de febrero a Milán y Venecia no he vuelto ha salir... Las escapaditas de los findes no cuentan, eh? jejeje...
Bueno, hoy voy a tener q dejarlo todo + ó - atado, así q te tengo q dejar.
Si me conecto desde Dublín, os iré contando cositas en mi blog.
Besetes.

Anonymous said...

No, parlava en sentit figurat; quan estic de baixó em pose massa metafísic. El pont va de cine, treballant, i si no he aconseguit abans escriure al blog és perquè ahir el vas tindre tot el dia "okupat" per un blog portugués de heavy metal!!!!!
El de l'avioneta, no era "Sito", veritat?

Mila said...

Ja, ja, ja...espere que no fora Sito, que és el que ens reserva quan anem a la Venta per festes de Banyeres. Ah Paco, crec que Iron Maden ve prompte per ací, ai`xí que si t'animes ara que et va el rotllo heavy!!!! Atenció....ahir dia 12 d'octubre va nevar per primera vegada aquest any!!!!! així que intentaré fer alguna foto aquest cap de setmana abans que açò es cubrisca de blanc...
Llorca...compra't moltes coses i busca'm a algun natiu...molts b7s.

Anonymous said...

Bona nit o el que siga, ací son les 23:55 i estem quasi vorejant els 20ºC. Fins i tot ha eixit a Canal 9 que els prebassos estan duent-los de Romania i Rússia! (no és conya!).
De novetats, ben poques, per no dir que cap. Jo duc una setmana escoltant un CD de Lito Vitale. Llum roig!

Mila said...

Què bo!!!! pebrassets de la serra Mariola!!! Ummmm! el que donaria per fer-me una picaeta d'ells o un bocata fet per ma mare!!!! Segur que eixos pebrassos importats no saben iguals, seran pebrassos dels Carpatos i allí plou massa i el sabor no serà el mateix. Huí és dissabte i me'n vaig a Chicago a pegar una volteta!!! Bon cap de setmana a tots! Quí és Lito Vitale?

Anonymous said...

Lito Vitale és un pianista argentí que no fa tango ni jazz ni new age però ho barreja tot i surt una mescla de colors i musicalitat que no ho he trobat en cap lloc; "recuerdos en mi bemol" i "mi amigo del alma" són verdaderes obres mestres.

P.D.- El putoRM acaba deperdre a Getafe! Déu apreta però no ofega!

Mila said...

Sabia que si el RM perdia, també ho faria el VLC, no deprenden!!!