Wednesday, October 04, 2006

Massive Attack in Chicago

A la fí he pogut penjar les fotos del concert de la setmana passada a Chicago dels Massive Attack. Després d'anar el cap d'any del 2004 fins a la seua ciutat natal, Bristol, i no veure'ls, els he aconseguit veure'ls al teatre Riviera de Chicago, biennn!!! Com m'agraden i quins records que van portar a la meua ment, Oh my God!!! Vells temps a Edimburg, l'any que vaig estar vivint allà i també a quan vaig viure a Oxford...en fí...ha plogut molt des d'aleshores. El que vaig pensar després de veure'ls actuar és que a mí m'encanta el look British / Scottish i no l'americà, només ells saben portar eixa roba com ells saben i moure's a l'escenari d'eixa manera paricular...no hio ha cap americà que s'aproxime...ahhh, vull viure a la vella Europa, envoltada de gent fent-se pintes fins a caure de cul i amb el cap ben roig de tanta cervesa...I miss that Auld Reekie...Bé penjaré unes fotos del concert que és el que anava a fer des d'el principi.


12 comments:

Anonymous said...

Mes de conciertos!!! jejeje
Ayer me dijo mi jefe q venía a Vlc mi queridisima Fangoria, pero no lo encuentro x ningun sitio....
Esta trd-nch vamos a St.Pat's y empezaremos nuestra época del Quiz 2006-2007. Como ayer me dijiste q hiciera fotos, ... me llevaré la cámara y las colgare en mi blog.
Besetes.
PD. Te podemos llamar para el comodín del teléfono?? jeje

Anonymous said...

Mare meua, crec que he de reciclar-me. Massive attack són "brits"?
Jo creia queren de Wichita o Oregón!
Ah, per a que la que farà fotos esta nit en St Pat's, Fangoria estarà quasi tot el mes de gira a ... MÈXIC!!!!

P.D.- El meu móbil estarà encés, una altra cosa és que estiga disponible! Mirà que soc tendre i bona persona!

Anonymous said...

Ya, ya lo sé... si me he leído toooodos los articulos q aparecen!!! Pero despues de Méx = vienen aqui, no? No sé, no lo encuentro...
Solo sé q este mes de octubre tengo p'a comprarme 3 cd's ... fangoria, george michael, antonio carmona ... viva la música!!!
Aleee, hasta otro ratete

Anonymous said...

Què burro que soc! Per fi ho he comprés! Mira que li he pegat voltes al nano i ho tenia enfront dels nassos!

DÙN ÈIDEANN

Greetings from Urqhuart!

Anonymous said...

hola mila somos Mjose y amparo, estamos en St Patrick y es nuestro primer dia de quitz ya veremos que sorpresitas nos depara la noche, mañana te pondremos las fotos en el bloc de llorca. besitos

Mila said...

A Opo'06: Clar...Auld Reekie=DÙN ÈIDEANN, per cert, és curiós el que poses de "Greetings from Urqhuart!", així es diu el meu amic Ross de cognom.
A les del quiz....tinc ganes de veure eixes fotos...hi havia algun conegut interessant?? Espere que al menys guanyareu la botella de whisky...

b7s

Anonymous said...

Una mera casualitat, a la vora d'aquell castell vaig aconseguir fer-li una foto al monstre del Loch Ness. Nessie existeix, a vore si escanetge la foto i comprobaràs el que dic!

Mila said...

Ja sé que Nessie existeix...jo també el vaig veure, a més a més hi ha una webcam baix de l'aigua a la que pots entrar...

Anonymous said...

Hola Mila! Soc Silvia, la d'Alcoi...ara estic en Madrid, amb Luzma, e invadit el seu saló! Jo no conec molt als Massive Attack, pero m'alegre molt de que estigues fent coses que t'agraden a Chicago, encara que no t'agrade molt l'estil america.

Anonymous said...

Per cert, hi ha una sala a Chicago que es diu "Hot House" i sempre tenen actuacions MOLT interessants, de musiques de tot el mon, pots veure la pagina web en www.hothouse.net, i tambe pots mirar el Chicago Reader per internet (pero supose que ja sabras fer aço, no?)... A la Windy City vas a tindre la oportunitat de veure de tot i ascoltar de tot, com m'agradaria estar ahi...que vaig en novembreeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T'ho havia dit veritat??? Espere veure't.
Be, espere que encara no arribe el fred a Chicago, tu cuida't i fes-te en unes bones botes d'hivern, son una inversió.
BESETS

Anonymous said...

Ayer me preguntó y me dió muuuchos recuerditos p'a ti Helena (Bañ).
Si mñn tenemos + suerte q hoy, hablamos, ok?
Besetes

Mila said...

Hola Silvi!!
Ya me he enterado que estás por Madrid, me alegro por tí, sé que desde siempre te ha hecho mucha ilusión lo de arte dramático. Chicago me encanta, como ya sabes es una ciudad alucinante...qué te voy a contar a tí...por cierto esta semana han llegado vuestros reservas y estan el la High School. Las botas todavía no me las he comprado pero ayer ya cayó la chaqueta de esquí. Besets a les alcoianes Silvia, Luzma i Cris.(per cert...demà els alcoians preden la 5º Av de NY).