Wednesday, September 13, 2006

The House

Bé, com que encara no he fet les fotos a la casa ni al cotxe, penjaré l'única foto que tinc del dia que ens van portar els mobles i que vam vindre a viure ací. Ja sé que no és molt, però intentaré enviar alguna cosa més aquesta setmana. Per cert, Mar i Fran...tinc uns cosins que no me'ls meresc...MOLTES GRÀCIES PEL REGAL!!! No sabeu l'il·lusió que em va fer rebre l'album de fotos dels nostres viatges pel món...Va vindre la directora de l'escola i em va dir: "T'he deixat un paquet de Fedex damunt de la teua taula"...quina sorpresa i quina currada!!! La gent s'ha quedat impressionada del format i de les fotos. Hem de continuar-lo ací, quan ens feu la visita a Anna i a mí.
Ja m'he enterat que ha guanyat el València...hat-trick de Morientes...i el Barça també...molt bé per tots dos...

Ací sembla que ja ha arribat la tardor, plou quasi tots els dies i quan fa sol et mors del fred de l'aire acondicionat...

Opo i Llorca: espere que no m'abandoneu per Beni,eh?...però doneu-li records de part meua.

11 comments:

Anonymous said...

Noooo, tu tranqui, q no te abandonamos!! esto del chat con varios a la vez lo tenemos + q controlado a estas alturas!!
La foto de la casa me ha encantado... la cerve q no falte... jajaja.
Hoy veré a Yol y Amp, ya sabes... es Mierc y vamos a St.Pat's.
Bueno, voy a seguir con el curro.
Bes.

Anonymous said...

Serà difícil ocupar el teu lloc ja que de moment es connecten perque encara gaudixen de les semi-vacances de funcionari docent de secundària. I quín xollo!
Hat-trick de Morientes però golaç del xiquet de Vilamarxant (Albiolet)!

Anonymous said...

Hola torronet!!Saps qui sóc? No et pregunto que com va, perquè ja veig que molt bé. Tots els dies em fico en el teu blog, i menuda enveja! Jo per aquí tot igual. Encara no m'han dit la destinació exacta de la beca. Ja he cridat al British Council 3 o 4 vegades, però el tío es fa el remolón, diu que em va a cridar i mai ho fa!! En fi, d'altra banda tot igual. Ara ha vingut Silvia per a fer les proves de teatre i la veritat, és que m'he alegrat mogollón de veure-la. No deixem de xarrar, perquè ens hem de posar al dia des de fa 5 anys. Es va a venir a viure a Madrid, de la qual cosa m'alegro enormement, perquè un poc més de presència femenina s'agraïx. I de moment, això és tot...Bueno, tú segueix penjant fotos i contant coses que estic tota enganxada. Cuida't molt. B7s.

Anonymous said...

Hola de nou, quasi les huit i mitja PM i jo treballant, quín luxe de feina que tinc, eh? Almenys em permet estos kit-kats.
Bé, m'has dit que ja sabies el resultat del VCF però és enganyós, patir, vam patir de valent (com quasi sempre) però al final va quedar el regust dolç de la victòria i amarg de la nicotina. En dues setmanes rebrem als "nostres amics" Totti, De Rossi i Perrotta. Ells enguany ja han guanyat massa, que ens deixen alguna coseta per a la resta.
Ara m'acaba de trucar un amic empresari que té un restaurant, vol un altre "assesorament legal", de bades per supost. Un bon moment i bona escusa per anar rematant la feina.

Mila said...

Ciao a tutti!!

Ja m'agrada això que cada vegada entre més gent al blog. Josmar...clar que sé quí ets, espere que encara portes posades les botes "txúpame la..." amb la tanga...quins moments eurovisius...quí puguera fer-te la visita a Madrid, je, je, je...tu ja saps!!!dis-li a Silvi que som 5 treballant a la mateixa escola i que la seua reserva encara està per aplegar. Dóna-li records al teu Miguel (Induráin) i a l'Ana i Jose.
Els fidels:Ja m'imagine que eixa infidelitat amb Beni era sols transitòria, bé aixó espere, que sou els que més companyia em feu.

A Yol i Amparo...a veure si us animeu i conteu "gossips" del St Pat's.

Anonymous said...

Yol y Amp me dijeron ayer q te habían env mails, pero q no les hab contxt!! asi q revisa tu mail, aunq dij q hoy te volverian a escribir. Sabes q en St.Pat's ahr se puede cenar pizz??, han lleg a un acuerdo con Pavarotti (ya sabes pq) y te las traen, asi q + de un miérc cenaremos alli antes del quiz, ya verás....
Besetes a todos.

Anonymous said...

Després de tots estos comentaris, vinc a la raó de que efectivament el més desgraciadet soc jo. És la òstia comprobar lo de puta mare que viu la gent.

P.D.- Ah, i sense acritud, hui tinc un dia complicadet ... estic menstruant!

P.D.- Impressionat el duet de Franky "Blue Eyes" & Bono, està sonant ara a M80 ... "and I get you under my skin ..."

Mila said...

Je, je...huí precisament he escoltat eixe tema de franky i Bono. Què passa per Banyeres? No serà per a tant, ets un exagerat Opo'06!!! Ací acabe de teballar a les 2.38, però arribe a casa cap a les 10 de la nit preparant la classe (decoració) i material per als nanos. Ja farè fotos, ens han dit que no la tenim molt decorada...així, com volen que els xiquets es concentren?
Ale!! a currar tots que jo me'n vaig ara a dormir que demà perfí és divendres...i jo ja amb la grip!!

Anonymous said...

Ahr estarás sobando de lo lindo... y nosotr aqui empez el dia. Y síííí, es Viernes!! Yo esta trd me voy de finde festivalero con mis amigos de aqui. La tradición llama a nuestra puerta y la feria nos espera... pq ya llevamos unos cuantos añitos disfrutando de ella.
Pues nada maja, el lunes te lo cuento, vale? Besetes

PD. Y estoy contigo...Opo es un exageradito, pero bueno, ya lo conocemos!! jajaja

Anonymous said...

El millor per a la grip és la vitamina C, així que molt de suc de taronja! Ah, que el govern yankee posa restriccions a la taronja valenciana? Dons de segur que en hi hauran d'israelianes. A una mala, un gotet de llet calenteta amb cognac i a suar-la al llit (recepta de la Mariola);
i si tens mal de gola ... "Honra y gloria al insigne prelado ...".
Millora't!

P.D.- Si et fa falta material per a decorar la classe sempre puc enviar-te pósters antics del VCF!

Mila said...

No et diria que no al material, els meus xiquets són tots del Pumas, del Amèrica...i jo m'he portat la bufanda del València (la ratllada blanca i negra) i la samarreta verda de Kappa del Barça, la de la època del Dream Team...la de la Copa de Grècia...també m'he baixat els dos Himnes per quan u dels dos o els dos guanyen títols...
D'altra banda...Sí hi ha taronges valancianes i a més a més la gent les conèix.

Ja parlem dilluns. Bon csp de...