Monday, May 05, 2008

Streets of Philadelphia

Aquesta setmana està sent un poc dureta, i és que a banda de la visita que he rebut aquesta setmana estic examinant als xiquets...
El dimarts a la vesprada van arribar procedents de València 5 visitants que em van alegrar molt el dia, després de tant de temps sense veure'ls, per fí van fer acte de presència els meus pares, Mar, Fran i Marifina i em van donar records d' un vosaltres, gràcies Mariano!
Com que el viatge va ser pensat i fet, jo ja tenia un altre viatge planetjat per aquest cap de setmana, així que el divendres de vesprada els vaig portar a ca Anna i jo me'n vaig anar a Philadelphia amb Rubén, un altre dels PPVV que està a Rockford i aquest és el seu darrer any.
Només arribar a Philly, em vaig trobar amb una mani pro-Tibet...ja, ja, ja...hauran llegit les últimes entrades d'alguns dels blocs cardaors??? Anyway....continue pensant que VISCA LA XINA POPULAR!!!!




Philly és una de les ciutats més antigues dels EUA i va ser la capital del pais durant 10 anys.



Monument als inmigrants irlandesos que no ho van tindre gens fàcil quan van aplegar a aquest pais. A finals del 1700 i durant el segle XIX a molt llocs posava un lletrero dient que els irlandesos no feia falta que demanaren feina...eren persones Non-grates!









Curiosa senyal de tràfic!!je, je, je...



Aquesta és la vista que tenia des de l'habitació de l'hotel Loews, al puritito coraçao de Philadelphia, next to the Town Hall. Pis 29.

I potser aquesta és l'imatge més caracterìstica de la ciutat, una escultura que posa LOVE. So Lots f Luv from Philly!!!

Després d'un ratet caminant per la zona universitària em vaig trobar amb Benjamin Franklin i vam tindre una entretinguda conversació sobre el que li està passant a Andrés Pajares...què li passa a eixe home???? je, je, je...Au, això és tot de moment...tothom està bé i totalment integrat en la vida americana....continuaré informant...

...Streets of Philadelphia....

12 comments:

Anonymous said...

M'han parlat molt bé sempre d'eixa ciutat; potser al tractar-se d'una ciutat antigua en un país relativament nou. Però em venen a la memòria els "76's" de Maurice Cheecks, Moses Malone (eixes ulleres de cul de got) i como, Julius Erving "Dr. J".
Però tire a faltar unes carreres amb xandall per eixes famoses escales ... no vas anar a vore al "Potro" Italià? ... ADRIAAAAAAAAAAAN!
Per cert, m'has de traduir la segona part de l'estatua de "Love", el meu anglès no dona per a més ...
M'alegre molt de saber noves coses de tu ... per ací, per a que enganyarnos i malgrat el nostre VCF, les coses rutllen prou bé!
Ja parlem!

Mariano-Bocairent said...

Hola Mila, ja veig que tú com sempre, de viatge.
Vaig coincidir amb Fran i em va comentar que anava a visitar-vos, i com no podia ser d'altra manera, li vaig donar records per a vosaltres.
Les fotos de Philadelphia fabuloses, igual que les dels darrers viatges, gràcies a tú estic coneixen mig mon.

Anonymous said...

Hola rebonica!!!!
Como lo llevan los Boc? Bien? Seguro q sí!!!! Q envidia madre mia ...sana, pero envidia!!! jeje. Ya le dije a Mar q el 1er finde q esten aki no pq es la boda de mi hno, pero al siguiente le llam p'a tomar 1kf y q me cuente!!!
Un besito p'a todos. Y tú q puedes, sigue d aki p'allá.

Anonymous said...

En la conversa amb Ben Franklin, podries haver introduït la discussió, ja que domina el tema, sobre la independència del Tibet...
M'alegro que tinguéssiu visita familiar. Fins aviat!!!

Víctor said...

Dona la xina popular...de popular té poc...L'altre dia hem deien que Xina estava interessada en acabar amb el capitalisme a la seva manera, fent tremolar al sistema com ho està fent...

Però et recolze perquè no és tant negre com diuen!

Susana A. said...

Hola Mila!

Que sorpresa, he arribat a este blog de rebot des d'un altre i quan he vist les fotos... He pensat: Esta xica és de Bocairent! :)
Tens un blog xulísim, mare meua! Matt el viajero (aquell de Fraggle Rock) és un pringao al teu costat :D
Jo tinc un humil fotolog, però res, molt simple...
http://www.fotolog.com/bondia_attack/
Bueno, espere que tot seguisca tan bé, em continuaré asomant!

PD: No sé si ja coneixies esta ràdio "ICAT FM", però segur que t'encanta, t'ho dic perque la pots sentir per internet.
Com diuen ells: Per ràdio o per internet... http://www.icatfm.cat/

Anonymous said...

Notices from the streets of Philadelphia have just arrived to Boc's post office.

THANKS A LOT!!!!!

Mila said...

Hello everybody!!!
I'm back! Perdoneu pel retràs, però han sigut uns dies amb molt de moviment i no he parat per a res. Ara que ja està l'altra mitat de la family a casa he trobat un poc de temps.

Opo: No hi ha de què. Clar que vaig estar als famosos escalons de Rocky...Filadèlfia mola mogolló.

Mariano: A veure si puc penjar fotos d'aquests dies a Chicago, Milwaukee i Nova York. Ho tinc un poc malament de temps, demà me'n vaig a l'acuàri de Chicago amb els nanos i divendres tinc reunió al consulat, dissabte la fira de l'escola i dilluns he de tindre les notes posadeu...ufff, no sé si ho podré fer aquest cap de setmana.

Carles: Gràcies per seguir-nos des de Barna, cada cop que escrius ens alegrem molt...bé quan escriu qualsevolde vosaltres. Un b7.

Llorca: Uffff, quant que se'n vam recordar de tú...sobretot a Nova York, una llàstima que era cap de setmana i no vam poder quedar a la webcam de Times Sq. Sigue igual de fantàstica que siempre, me encanta esa ciudad.

Twenty: Vaig llegir el teu article sobre la Xina, ja, ja, ja...lo de la Xina Popular és que em fa molta gràcia recordar el comentari que va fer Carod...per això, però estic d0acord amb tú...quí ha elegit al Dalai?????????????

Susana: Gràcies per escriure, ha sigut tota una sorpresa. He entrat al teu bloc, però no tinc ni idea de quí eres. Ets del poble? De totes maneres, benvinguda a aquest viatge.

Mr Big....si et contara.....ja, ja, ja....New York part Two....wherever you are: Salut!

Anonymous said...

Y tan fantástica!!!! Espero ver a tu prima dentro d poco y q me cuente. Mi hno se va p'allá el martes 20 y ayer justamnt le env link a tooooda la family p'a verlos cuando esten paseando x Times Square, jeje.
X cierto, el lunes estuve con Ampa y Yol en St.Pat's y ya me han puesto al dia d sus vidas, q no las veía dsd Enero!!!!!
Bueno cariñet, un besete.

Susana A. said...

Hola Mila!

Vaig a donar-te una pista, estic en esta foto...
http://www.fotolog.com/sira54/27783621

Mila said...

Hola Susana,

Mira que vaig pensar en tú, però a les fotos del teu blog no t'havia conegut. Estava pensant sols conec a 3 Susanes de Boca i cap d'elles és )tu eres una d'elles). Com va tot?

B7s

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!