Monday, December 17, 2007

Birthday Party!!!

El dijous dia 13 de desembre va ser el meu aniversari...no diré quants i els que ho sabeu, per favor, sigau discrets!!! ja, ja, ja. Vam organitzar una xicoteta festa a l'apartament i van vindre molts amics. Moltes gràcies a tots i a els que us en vau recordar i em vau felicitar per e-mail, facebook, sms, pel blog, telèfon, etc...em va fer molta il·lusió cadascuna de les vostres felicitacions.



Rocío, jo, Raquel i Mila (de Torrent).


Jose, Pepe i Mónica.


Jose Torres i Rosa. Felicidades por la graduación Jose!


Marquinhos i Jose...Marcos assajant per al "Talent Show" de dimecres. Marcos, el role de Virgen María me lo sé SUPER bién.



Hector i Mónica


A crowded house o la casa plena de gent.


I què faria jo sense la meua Wanda???? Muchísimas gracias por todo, Mi amol!


I eixe home de Los Isidros, al costat de Requena... Moltes gràcies Florencio.


i......regals. Wow....Victoria Secret!!! Santa Baby!!! je, je, je...Surprise, surprise. Thank you guys!


i a falta de pan, buenas son tortas o el que és el mateix, a falta de ciris de tarta, bons són els ciris Pasquals. Compte que el tamany del ciri no té res a veure amb l'edat.


Jose i Nacho


I va arribar el moment de recordar el "Talent Show" de l'any passat que el tenim penjat al You Tube...i recordar el meravellós ball rús de Mr Quintana, que per cert, surt al calendari 2008 de la revista Cosmopolitan, que surt a la venda el 20 de desembre.

Dissabte a la nit, com que Anna, Ilde, i Raquel van vindre des de Rockford a passar el cap de setmana, vam anar a sopar a Chicago, al Big Bowl i allí ens vam trobar amb Rosa, Jose, Lourdes i Seve...i mentre sopavem van cause més de 10" de neu. Què bonic estava Chicago! Millor que mai!











Special Thanks to: Núria, Paco, Llorca, Amàlia, Mar, Yol, Amparo, Carles, Scott, Anna, Lovisa, Chris, Ben, Paul, Carlos, Quim, ties, mom, dad, Max, people at the school and everybody at the party.

23 comments:

Anonymous said...

Toma nevada!! Q recuerdos...jeje.
Ahr luego colgaré alguna fotito en el blog, aunq no hice + de 10 (creo). Ha estado bien el finde... aunq tuve q poner a cierta persona, una "falta grave"!!!
Ahr ya no vuelvo hst NchBue, aunq tampoco queda mucho. Y tu este sáb de viaje, no?
Besetes.

Anonymous said...

A la fi per ací hem vist la neu a la Mariola i el Montcabrer i a Canal 9, és clar, el Port de Torremiró i la Serra d'Irta són uns clàssics que mai fallen a l'hivern!
Tu el dissabte de viatge i nosaltres de ... "treeees millooooones de eeeeeeeeeeeurooooos!"

Anonymous said...

Mila, no se me olvida, eh? SIgo esperando tu mail!!!!!
En 10 minutejos me pirooooo

Mila said...

Ei Opo! que jo també tinc loteria de nadal, però si toca segur que no isc a C9...va ser el meu regal de cumpleanys....i demà em posaré el sorteig per veure'l a l'interné.
Llorca, ja sé que et dec un mail, però t'ho jure que no he tingut molt de temps aquestes setmanes. Ho intente.

Per cert, algú de vosaltres o de la gent que segueix aquest blog m'ha telefona't huí divendres al mòbil d'Espanya? M'han telefonat dues vegades, però porte tanta cosa al bolso que quan el trobe és massa tard i a més a més posava "Witheld" algo així com nº ocult. Crec que sé quí pot ser, però com sempre em queda el dubte.

Bé xiquets, demà dissabte a les 2.00 de la matinada vaig cap a Mèxic, faré O'Hare via Zacatecas i segurament que perdre el vol allà iii i si no, cap a les 8 del matí d'ací aplegaré a Mèxic D.F.

Si no parle abans amb vosaltres, us desitge Molt Bons nadals i us trobe molt a faltar, però molt, molt!!! Vull anar a casa a veure-vos a tots. Feliç any nou.

B7s

Mila said...

Hola! Finalment estic a Méxic DF, encara sóla, esperant que Anna aterre i aplegue al nostre hotelet que está de P.m.
He anat a sopar al restaurant de l'hotel i he conegut una parella de Brasil que m'han dit que em sentara amb ells i m'han estat contant de llocs on anar a Chiapas i als voltants del DF. Mar i Frank, us pódrieu vindre, nosaltres us esperem i podriem fer un dels nostres meravellosos viatgets...
Com que hi ha internet a l'hotel suponc que demá podré connectar-me un altre poquet.

Ciao by now,
Mila

Anonymous said...

Ula Mila!!!! espere que tingues un bon viatge i un bon nadal.Moltes felicitats encara que ja haja passat el teu aniversari, ja veig a les fotos que vas estar molt ben acompanyada, m´ alegre.Que passes uns molt bon dies ahhh i imagine que a Méxic DF fara millor temps. Molts b7sssss i despres de dinar me´n vaig a vore a la xiqueta de Monica, que està molt bonica.FELICITATS I BON NADAL!!!!

Sith13 said...

Saluda a Claudio Javier López (si el veus per allí) de la meua part. Dis-li que el vam trobar molt a faltar el dia del Barça!
Per ací ja pareix l'spot de El Almendro, ja he estat de cervesses amb Leandre i al matí m'he trobat comprant a José Luis "Cabanetes"!
Bon Nadal i "Ciudad Juárez" ni mirar-la!

Anonymous said...

Hola Mila!

Bon Nadal! Que estos desitjos de felicitat en estos dies et facen gaudir de les festes nadalenques,que segur que a Mèxic són inolvidables.

Una besada forta

Anonymous said...

Hola a tots i felic dia de St Esteve o Happy Boxing Day per qui li toque!
Ací encara és el dia de nadal i hem estat a Teotihuacan, a les piràmides. Demà Taxco i Cuernavaca.

No m'agrada gens que s'acabe la tradició de les estrenes, així que ja us podeu estirar un poquet més que ací sols tenim que despeses.

Besets i compte amb els excesos.

salut i tequila...ummmm
Anna vol una botella de tequila...i jo també! óralee!!!

Anonymous said...

Hola bonica!! Llevaba varios dias sin entrar al blog, pero Opo en NchBue me informó. Tengo fotos de esa nch, lo pasamos genial (bueno, al menos yo lo pasé genial), pero todav no he podido colgarlas. Mñn x mñn lo intentaré pq ahr no puedo y esta mñn he colgado alguna q otra de la fiesta de caval.
Un beso y q acabéis d pasarlo bien!!!

"I have a DREAM..." said...

Mila!!! Que tal por Mexico??? Espero que estes teniendo un viaje maravilloso y que hayas pasado unas buenas Navidades. Me acuerdo mucho de ti y cada vez que veo las fotos se me encoge el corazon... Be, xiqueta, et desitge un Feliç Any Nou, que tots els teus somnis es facen realitat!!!!
BESOTES GORDOTEEEEEEEEEES!!!!

Anonymous said...

Hola a tots!
Ja estem a Chiapas!!!
Ara se'n anem al Canyo del Sumidero, farem nit altra vegada a San Cristobal de las Casas i dema se-n anem a Palenque i a la selva i a Guatemala.

Suponc que esta nit escriure, aix'i que un b7 a tots.

Anonymous said...

Madre mía, cuanto vais a ver?? Vosotr lo de "estancia" no lo conocéis, verdad? jajajaja.
Yo he llegado hoy a Boc y ahr q he sacado el portátil p'a ver q hacias x esos mundos, mi madre me ha dixo q ayer habló con la tuya.
Yo poco q contarte, nada nuevo!!! q mñn fin de año y q espero q haya buen ambientillo y buen festival... seguro q si!!!! ya te contaré como ha ido!!!
El año pasado habl x phono a las 00.00hrs, asi q este año tb!!!!
Un besete a todos, q acabéis el 2007 estupendamnt y q el 2008 sea mucho mejor. Yo solo pido q me traiga RISAS, muchas risas!!!!!!!!!

Anonymous said...

Heu estat a PALENQUE?!?!?!?!
Heu vist la famosa figura de l'astronauta? Un dels mites fantàstics de l'equip d'investigació de Milenio 3!!!!

Bé, que tingueu un bon comiat d'any i per al 2008 tots els meus millors desitjos!

Anonymous said...

Doncs si. a Palenque que estem per celebrar el Cap d'Any, no sabia res de lo de Milenio 3, pero aixo vol dir que es un lloc d'eixos magics que tu i jo sabem com la capella d'Escocia...
Estem mes cremades que la pipa un indio, pero del sol, eh?????

Se'n anem a sopar al Restaurant Maya:
1. Bacalao a la Vizcaina
2. Pierna de Cordero al horno
3. Tarta de fresa
4. 12 grans de raim
5. els tequiles que li seguiran...

I demá:
Bonampak i Yaxchilán
..i per acabar fem nit a la selva Lacandona on ens quedem a una cabanya.

Bon any a tots i als que ens veuen des d'Argentina.
Un beso Max, Paco, Llorqui, etc....

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Mila said...

Hola a tots!
Açò ja s'acaba...estem a Palenque i a d'ací un hora i mitja hem d'agafar el bus fins a Villahermosa, a l'estat de Tabasco (que ha eixit a la tv que està tot inundat). D'allí hem d'agafar el vola Toluca a les 9 de la nit, i demà a les 9 del matí hem de volar des de Mèxic a Chicago O'Hare. Home sweet, home!

Ja us contaré la nostra aventura per la selva Lacandona que no té desperdici. A veure quan puc publicar les fotos. Arribe demà als States, però em quedaré a Rockford el cap de setmana, ja que el dia 6, el dia de Reis i el del Concert Fester, és l'aniversari d'Anna.

Molts b7s a tots i feliç any nou, que siga millor que aquest que hem passat i amb menys cartes anònimes...

Mila

Anonymous said...

Menuda "tournée" que heu fet! Tant de parlar en castellà, haureu oblidat l'anglès!
Prioritàriament heu d'estar a Illinois prompte, que ja han començat les primàries i heu de fer campanya pels Demòcrates!
Que tingueu un bon retorn i que els Reis Mags us vinguen carregadets!

Anna, moltes felicitats per anticipat i ho sent molt, però la Junta de Festes m'ha convidat al concert de l'Homenatge als Capitans, s'ha fastidiat la nit del "Roscón" però com comprendreu ... no hi puc faltar! Ja vos ho contaré ...

Per cert, la setmana que ve eixen 4 filaes a desfilar, Suavos inclòs, jejejeje ... també vos ho contarem ...

Anonymous said...

Hola a tots!

Ja estic a casa d'Anna a Rockford, encara que Anna no ha arribat encara, a hores d'ara deu estar volant de St Antonio (Texas) a Chicago. Volavem en avions diferents. Noemi ha vingut a arreplegar-me a la Clock Tower de Rockford, i he de dir que he passat mes fred a Mexic que a Illinois, ja tenia ganer d'estar calenteta i seca...que ens va caure una damunt....!
Illinois es un estat Democrata, ja sabeu que Obama es d'aci...he de dir que a mi m'agrada Hillary, per allo que es dona i ja es hora, segur qur no hi hauria tantes guerres...

Doncs espere que us porten moltes coses els Reis Mags. A mi, Melcior que es el meu m'ha portat mooooltes cosetes de Taxco....plata, plata, plata...
Disfruteu del concert de festes que sempre es un bon punt de partida per comencar les festes i...Vitol al patro St Blai!

Anonymous said...

Bon Any!!!
A veure quan pots posar les fotos del viatge. Vosaltres si que aprofiteu les vacances!!

Anna, Feliç Aniversari!!!. Si feu festa aquesta nit, que us ho passeu molt be.

Aquest any eleccions en Espanya i en USA, ja veurem el resultat...

Petons i una gran abraçada.Carles

Anonymous said...

Ja és extrany! el Rei Melcior és el que portava ... l'OR!!!!!
Jo a hores d'ara estic fent paquets i embolicant, posant noms ... crec que enguany els reis se'n han passat!

Anonymous said...

Hola Carles,
Espere que els Reis es porten molt be en tu. Tenim una festa de Reis a casa d'una dona espanyola, de Madrid, je, je...que li diuen Victoria.
Aprofitem les vacances per viatjar,pero jo personalment trobe molt a faltar els nadals amb els amics a Bocairent o Edinburgh i més que res les festes de Moros i Cristians...

Opo, melcior era el que porava l'or, però huí en dia potser or blanc que sembla quasi com la plata, no? Jo sols he de fer dos regals, els dos a Anna: d'aniversari i de Reis.

Disfruteu molt aquesta nit a Boca que sempre està millor que la nit de Cap d'any....Encara que no ho cregau us tinc molta enveja.
Besets pa' tots.
Mila

Anonymous said...

Hola!
Estic apunt de anar-me'n al llit. Anit me'n vaig passar de l'horari establert i este matí a les 9 el "Blai" ja estava "dalequetepego" i no hi havia forma humana de dormir. Me posat de tratge i corbata i al concert ... que, ejem, per al meu humil gust ha estat prou fluixet. Eren quasi les 3 de la vesprada quan començàvem a dinar als Espanyoletos, seguint-se el tradicional protocol de tota la vida. I demà dilluns, però veritablement ja es respira un ambient de Festa, es nota en el tràfec que comença a haver a la Junta de Festes tots els dies i en la cara de la gent. Els ulls brillen d'una manera diferent i les converses ja comencen a ser mono-temàtiques.
Esteu-vos pendent del blog de Mariano que en breu penjarà el corresponent resum fotogràfic de la jornada!