Friday, October 19, 2007

Je suis Morrissey...

Anit 17 d'octubre va actuar Morrissey a Waukegan. Ja sé que sembla increïble, jo tampoc m'ho puc creure i fins que no vaig estar dins del teatre no em vaig creure que el vell Morrissey actuaria ací. Després de deixar-se plantats als de FIB fa un parell d'anys...!!!

Teniem uns seients molt bons al Genesee Theater, però el repertori va estar millor al concert que va donar a Chicago al mes de maig, o almenys a mí em va agradar més. Anit quasi totes les cançons eren de Morrissey i molt poques de The Smiths, si no m'enganye, sols em va tocar 2 i el pitjor de tot és que no va tocar "Panic" tot un clàssic i la meua cançò a les nits de Madchester a Edinburgh. El concert va durar més o menys 1.30h i tot va acabar quan Morrissey va cantar una cançò de Smiths i la gent es va tornar boja i va començar a pujar a l'escenari intentant abraçar-lo...bé aquella va ser l'última cançò ja que els seguretat no donaven abast...

http://www.madc.co.uk/

Welcome back to Illinois Morrisey...




Pròxim concert: Razorlight el proper 13 de novembre a la sala Metro de Chicago, aquesta vegada també hi vaig sola...

6 comments:

Anonymous said...

Y llegó el esperado concierto!!!! Tu con éste = q yo con Miguel, no? D concierto en concierto!!!!! Muy bien q haces!!!! Y si vas sola? Q? Se disfruta =, yo tb he ido alguna q otra vez sola a algún q otro concierto... Como se suele decir: + vale sola q mal acompañada, no? jejejeje.
Este finde aunq no es Panellet, voy a Boc. Haré fotitos, así las cuelgo y puedes ver q se cuece x tu pueblo.
Besetes y buen finde!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hola, la veritat és que a mi Morrisey i The Smiths mai m'han fet "tilín" però no vaig a comentar res més despectiu de ningun cantant perquè "torres más altas han caído" i no afegeisc res més!
Jo també vull fer fotos però no sé si tindre una estona lliure fora del "meu" stand. Jo la primera edició estava a Milano de feina i en esta m'he salvat per un dia! Pel que es veu hi ha un bon mogolló d'activitats preparades; llàstima els tinc als pobres veïns de la zona!
En fi, me'n vaig a prendre'm un Frenadol ...
Si en els pròxims 15 dies no em conecte, doncs que s'ho passeu molt bé, m'espera feina al costat del Rhin ...

Anonymous said...

Suposo que la majoria de la gent no coneixia les seves noves cançons, ja que havien anat a escoltar èxits dels Smiths. És el que m’hauria passat a mi...

Mila said...

Hola Carles,
Sí, van faltar vells èxits, jo no coneixia quasi cap cançò.

Llorca:He rebut una telefonada de Boca a l'1.30am (hora local de Bocairent) i m'han dit que huí havien parlat amb tú i que estaves MOLT GUAPA!!! M'ho ha dit la parella...

Opo: quan te'n vas a Alemania? No pares!!! A veure si envieu les fotos de la fira i em contes gossips...què ja veig que l'ambient "está que arde"!! ja, ja, ja..

b7s

Anonymous said...

El meu avió ix a les 20 h. de demà (22-oct)des d'Alacant fins a un "vella" coneguda, Düsseldorf. Massa dies i massa "Pommes Kartoffen" per al meu gust. En fi, això és el que hi ha i encara que no és cap viatge de plaer no està mal per canviar el xip i tornar per al Panellet dels Marinos amb les piles carregades.
Intentaré seguir "l'actualitat" endèmica i endogàmica mitjançant internet.
Que gaudisques del Morrisey-bis!

Anonymous said...

Los vi + trd en el Tram y me dijeron q habian habl contigo!!! Una penita no haber estado en ese mnto con esta pareja q me ve con tan buenos ojos, jeje.
Ahr luego colgaré las 4 fotos q tengo, pq hija mi hermana me dijo: "coge mi cámara q tiene bat cargada" ... y era falso!!! solo pude hacer 4 fotos matás!!!!
X cierto, todas las fotos q has colgado de Chi, me traen muy buenos recuerdos...X cierto, te he dicho q me quedan 18 dias p'a irme de vacas!!!!!!! Yupiiiiiiii
Besetes