Tuesday, October 30, 2007

Have a spooky halloween...Boo!

Ja ha passat un any des de que vam viure la nostra primera experiència "halloween" als EUA, i sembla increïble. Les coses han canviat un poc...recorde que l'any passat se'n vam anar tota la colla de nous PPVV de cap a la tenda de disfresses a fer unes adquisicions, que si fantasma de la òpera, que si "fada", bé, el de Nuri no sé ben bé com descriure'l, així que Núria, si tens alguna foto, envia-me-la, així la gent podrà opinar...ja, ja, ja..bruixes, moros...Aquest any, la veritat és que no m'abellia res de res...pensava que passaria el mateix que l'any passat, un milló de tamals, enchiladas, flautes, candies, soda, cupcakes...menys mal que aquest any que haviem demanat healthy food, la gent s'ha tallat més i no van portar molt de menjar...i és que fer dues festes de hallowwen en 3 hores és molt de halloween...

Thank you for everything...always surprising me...!!!I'm a mess...

9 comments:

Anonymous said...

Hola! Sempre amb coses sucoses! Ací a Alemanya també se celebra Halloween amb molt de rebombori, encara que el més fort és el de Köln, no crec que després del desmuntatge ens done temps d´anar-hi. Encara que a Düsseldorf també creiem que és una nit molt mogudeta! Ja dormirem a l´avió!
Buuffffffffffff, ja sols ens queda un dia més de Fira i ... "marineeeeeeeeeeeeeeeeero!".
Que vaja bé!

Anonymous said...

Marineeroooooo! Despliega las velas que el viento cesando va yaaaa!!! Aghhh! què enveja, jo també vull desfilar, no hi ha dret!!! Pls, fes-te un herberet sense gel a la meua salut, i després un brugal i després un altre i després has de ballar amb la meua colla i Blasco i Ferrero & Co. com si jo estiguera allà.
He rebut la foto...la puc posar al bloc? Mariano, és que també està la teua dona, puc? Està Mònica, Núria i Ángeles...Espere la resposta!
Opo...tinc novetats i quasi ganes de plorar de la clavada de pata que he fet aquesta vesprada al comprar un bitllet d'avió. A la fí me'n vaig a Mèxic a nadal, al D.F. i a Chiapas. Tinc vacances del 22 al 6 de gener. He de volar sóla xq ja no quedaven places en el vol dels meus amics.
1. Vole a les 2:00am i ells a les 2:00pm, 1r error! i a més a més faig escala a un lloc que es diu Zacatecas i el pitjor de tot és que sols tinc 1h per canviar de vol. Així que ja em veig a Zacatecas, que no sé on és, menjant-me el sopar de la nit de nadal. Vaig a veure si hi ha alguna familia que m'aculla...Mamma mia!! What a "put the leg"!!!!

Anonymous said...

Uffffffff, pensant en el pitjor sempre podràs ofegar les penes amb tequila del bò! Però Don't worry que tot eixirà bé!

P.D.- Després de 10 dies he tornat a tastar un bon arròs, ufffffffff, què ganes tenia!
Ja et contarem com va el Panellet!

Anonymous said...

X aqui tb tenia q aparecer el arroz??? Madre mia!!!! Lo tienes mal, eh? jajajaja

Mila, este finde intentaré hacer un publi reportaje de tu panellet y te colgaré fotitos en el blog, ok?

Besetes

Anonymous said...

RES-SA-CA!
Me'n vaig passar anit, haurè d'aprendre a ballar i així beuré molt menys!
Jo també estic preparant la crònica per demà; ara, fotos pròpies no en tinc cap; però una que jo sé en té de tot el món!

Mila said...

Anit ens van canviar l'hora ací, així que tornem a portar 7 hores de diferència. Són les 12 de la nit i estic esperant com aigua de maig que siguen les 8 del matí a València per que comenceu a relatar i penjar totes les fotos de la nit de dissabte, espere que hi haja de moly interessants i de tota la gent que hi havia al maset, necessite fer-me una idea. Opo' espere que prengueres nota de tot i de tots...et va agradar la xarca? vas eixir a desfilar? Es vau fer un Brugalet de part meua? Anna i jo vam veure el Marinero des de la webcam, podrien podar l'arbre de davant, tapava tota la gent que hi havia davant de les Coves i als musics...què tal el dj? vau veure a Mar i Amàlia? Si hi ha alguna cosa que no es puga contar ací, ja sabeu el meu correu electrònic, b7s

Anonymous said...

Tal y como dice Opo, tengo fotos de todo el mundo!!! Bueno, de todos no!!!! pero parecia tu reportera, si veía a alguna amiga/o tuyo, le decía: "ponte ahi q te voy hacer una foto para Mila" y todos muy obedientes, eh? se puso to cristo delante de la cámara!!!. AH, y tengo una foto con un chico q no sé quién es, pero tu prima me dijo q tu si sabías quien era, asi q foto q te crió!!!! Luego te la env x mail y te cuento una cosita...jeje.
Y en cuanto tenga un ratete, cuelgo las fotos en el blog.
Besetes.

Anonymous said...

Ula!!!! Va em faig l'ànim i t'escric ací....
El dissabte va estar prou be.Molta gent em va preguntar per tu. Tia, vine-te'n ja cap ací.... Ja em va dir Mar que et tenia que informar de certa persona. Siiiiii hi estava.
x cert no vam poder anar a pel panellet xq com sempre, quan parlem amb tu se'ns fan les tantes i en aquest cas Mar va ser la "tardona".
T'he d' enviar les fotos del sopar que vam tindre les amigues, vaig agafar la càmera com et vaig prometre. A veure si tinc un ratet i te les envie x mail.
Be, xiquilla!!! A veure si parlem prompte. Molts besets

Anonymous said...

UFFFFFFFFFF! Acabe de fer un recorregut pel blog de l'amiga Llorca! Ahí tens tema per a distraure's tota una setmana.
Jo en canvi em compromet a fer un extens reportatge fotogràfic dels actes del cap de setmana que ve ... conmemoració dels 375 anys del patronatge de Sant Blai.
El problema és que crec que el Tram no apareixerà!