Monday, April 02, 2007

The Wild West

Aquesta setmana passada vam tindre el nostre "Spring Break", que equival a les vacances de Pasqua, encara que el proper divendres Sant també tenim vacances...i és que ja hem dit moltes vegades que la vida del profe visitant és molt dura!!!
El viatge va començar a Albuquerque (Nou Mèxic), només arribar ens van perdre les maletes, tot un clàssic, així que vam tindre que fer nit allà per esperar que ens arribaren procedents de Denver.




Al dia següent vam fer marxa cap a Santa Fe on està l'esglèsia de St. Francesc d'Assís. El millor de la ciutat a banda de la seua arquitectura...les "paraetes" dels índis....després vam anar a Taos, una mica més al nord, però Taos Pueblo ja estava tancat i sols hi havia aquestos gossos...i una simpàtica nativa ens va convidar a marxar.








Camí de Dulce on vam fer nit vam passar per Rio Grande...què impressió mirar baix del pont!!!







El dilluns vam anar a Mesa Verde a veure unes ruines dels Anasasi...recordava a les Covetes dels Moros...











Després de deixar Mesa Verde, vam agafar el cotxe i ens vam dirigir cap a "The Four Corners", és el punt que divideix els Estats de Utah, Colorado, Arizona i Nou Mèxic. També estava tancat quan vam arribar, però aquesta vegada no ens van parar...je, je, je...









...I açò per a mí va ser el millor junt amb Las Vegas...Welcome to Monument Valley. què passada i quantes pel·lícules d'eixes de C9 que hem vist a les vesprades...i quantes novel·letes de l'oest...eh, tio? Una experiència única i la primera a cavall. Jo vaig muntar a Balls Eye i Anna a Whisky...tot controlat! Des de Monument Valley vam veure The Three Sisters i John Ford's View....














Dimecres vam anar al Canyó de Chelly. Vam contractar un Jeep i un indi navajo ens va fer una ruta guiada a les dos per dins del canyó!!!






Dijous, per fí vam aplegar al Gran Canyó...menudes vistes!!!! Persavem per una ruta amb burra, però amb el cavall de Monument Valley vam tindre prou, aquesta no és apta per a cardíacs! Millor fer la ruta a peu!








En unes quantes ocasions vam anar per la famosa ruta 66 que uneix chicago amb Los Angeles...tot un mite!




...I per fí....com diria Elvis...VIVA LAS VEGAS!!!!!! No hi ha paraules per descriure els hotels...de veritat semblava que estiguerem a Venècia o a Paris...o a Ocean's Eleven en el Bellagio...tornarem....!









I açò va ser el més decepcionant...el famós Skywalk dels Hulapai....no hi havia ni una indicació d'on era. Finalment, després de quasi 100 kms (50 d'ells d'un camí de cabres) vam arribar al lloc i estava tancat...doncs mira...la gent que ens vam trobar pel camí eixia prou calenteta de l'estafa...així que això ens vam guanyar. Vam veure The Joshua Tree Forest...




Última parada a The Petrified Forest...nosaltres sí que ens vam quedar "petrified" de veure que hi havia més arbres a les tendes per vendre que al bosc...




Doncs això és tot...espere que gaudiu de les fotos...









48 comments:

Anonymous said...

No han estado nada mal estas vacaciones, eh? Me alegro q lo hayais pasado bien!!! x cierto, tenéis fotos chulisimas!!!
Mi sem.sta va a ser casi casi igual, jejejeje.
Ya sabes q a mi estos dias no me gustan, asi q iré a Boc y lo q se tercie... es decir, poca cosa!!!!
Te acuerdad el año pasado la de horas y horas q hicimos en la tasca?? madre mia... parecia nuestra casa!!!. Besetes.

Anonymous said...

Allooo, menudos viajes te pegas, monina! Las fotos chulísimas, la verdad. Muchos besitos.

Anonymous said...

Puta mare quina vidorra! Jo estic dins l'escalafó de l'amiga Llorca; ja hem parlat este matí sobre el tema i se'ns ha caigut l'ànima als peus. Quína "setmaneta de passió" que ens espera!
I damunt casualitats de la vida, el nostre estimat Canal 9 va projectar el divendres passat en prime time ... Ocean's Eleven! Julia, t'estime! Menys mal que el catàleg de Panavision està ja a la impremta, eh MJ?
Hui diuen que canvia la lluna, a vore si passa algo i cau neu en abril. Ale, fastidieu-vos un dia i discurriu que el qui vos parla se'n va a per la memory card de la PS2 que ja me l'han dut!

Mila said...

Hola a tots tres! Ja sabeu que quan vullgau podeu vindre i fem una escapadeta d'aquestes. Opo, vas rebre el sms amb la foto de Las Vegas? La veritat és que em vaig sentir com a la Pel·li de Thelma & Louise...camins de terra, motels de carretera, i fins i tot l'última nit posant gasolina, se'ns va acostar un xic ros d'ulls blaus i ens va dir que si anavem cap a California per pujar-lo...No, no era Brat Pitt...mala sort!
Ja contareu com se us presenten les Pasqües.
Llorca...clar que recorde les hores que vam passar a la Tasca...i escoltar el viatge d'aquells al Pais Basc...ja, ja, ja.

"I have a DREAM..." said...

JO! Quina enveja mes gran! Es que, en veure fotos com aquestes se me fa un us al cor i méntra una morrinya que no puuuuuuuuuuuuuuc!!!!! Me´n vullc tornaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!! Milaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Ja has vist al Figueroa???? A Roberto??? No se si me llamarán.... Bueno, me consuelo pensando que al menos, este verano voy seguro aunque sea de vacaciones a arruinarme un poco, que me lo he prometido...pq sino....
Besotes guapa!!!!!

Anonymous said...

Doncs tenien raó a El País respecte a l'Skywalk. Va eixir una columna d'opinió criticant-lo però no vaig voler dir-te res per no desanimar-vos. Ja et vaig comentar que a esta banda de l'Atlàntic no s'havien fet molt de resó amb la notícia. El que queda patent és que l'únic de la família que paga la pena és Luke Skywalker, ja, ja, ja, ...
Això de l'indi navajo ha quedat molt folklòric; en Bocairent pots pujar amb els únics cavalls carnívors del món (els de Durán) que mengen fins i tot caragols per la falta de pinso que tenen!
Per ací hi ha novetats però encara es prompte per fer-les públiques, tot al seu temps!
El que queda clar és que si em fa falta alguna cabo batidora per al meu boatet ...

Anonymous said...

Que envidia de viaje!!!!! jo, yo queria ir!!!! bueno, tu sabes por que no pude ir, pero ya me estoy arrepintiendo, no creas, que soy mas tonta...
Pues nada, muy glamurosas las hermanas Olivarez. Espero mi turno para verano.
Besets.

Not SDF any more...

Mila said...

M'apunte de cabo batidora sense problemes, aquest estiu vull pujar més...els de Durant pot ser no tinguen prou forces per pujar-me, je, je, je.
M'has deixat amb la mel als llavis...què cruel que ets...infor-ma'm, please...
Moniquilla...algun dia tenim que deixar de ser SDF...tit arribarà, tranquil·la.

Anonymous said...

Opo, no te podías aguantar, eh? jajaja, me parto!!! Igualito, igualito q yo, q lo sé hace 2 semanas y nadie se ha enterado!!!!
Sois la monda...

Anonymous said...

Achtung! Que no va por ahi el tema!
Que yo también soy una tumba o es que no te acuerdas del tercer grado hace justamente un año en Banyeres?

Pues no he negado yo veces como San Pedro!

Anonymous said...

Cuando me has env la frase x mail, te he contxtado sin +, pero al ratete me he dicho: "y esta frase pq?"... y aqui está la respuesta!!!! jajaja. Estos deditos me pierden, eh?.
Pues nada, ya nos dirás es novedad cual es, pq esta vez creo q NO la sé...o si??. No, creo q no.
Ale, voy a seguir con el curro.

Anonymous said...

Però com se'n passeu els dos...això vol dir que sabeu dos "cotilleos" i no voleu dir-me res??? Ja no podré dormir per les nits....vinga!!!!

"I have a DREAM..." said...

Hola Milaaa!!! Com va tot??? Imagine que molt be amb tantes vacances!!! Bo, a veure si méscrius alguna coseta.
Molts besets!!!

Anonymous said...

Ha tornat a nevarrrrrr!!! Aquest matí quan m'he alçat estava tot blanc, així que he tornat a traure el gorro, la rasqueta, i he tornat a començar...com es nota que sant Jordi està ahí mateix....

Anonymous said...

M'ho dius o m'ho contes? Ací fa quasi una setmana que no ha parat de ploure i que no veiem el sol! No hi ha res millor que per a combatre la sequera que arribe Sant Jordi a Banyeres.

Anonymous said...

Otra vez ha nevado?? entonces... tengo q volver, no?? jeje.
Pues chicos x Vlc no ha llovido en toda la sem. Bueno, de vez en cuando caen 4 gotas y ya está. Pero hoy, hace un sol resplandeciente!!!
La verdad es q los Alcoyanos y Bañ no tienen mucha suerte, no!! A S.Jorge le gusta la lluvia!!!

"I have a DREAM..." said...

...pues si es que el castillo de fiestas siempre se tiene que mojaaaar! Es tradición! Je, je.....una alcoyana

Anonymous said...

Per fi ens ha deixat la plutja!
Hui és un dia molt estrany (Sant Vicent Ferrer) la meitat de festa, l'altra meitat treballant ... i per al diumenge l'Entrà d'Alcoi ... hui m'he assabentat que no podré anar de matí però a la mora vull anar i fer un extens reportatge fotogràfic, per cert que he parlat amb un alcoià fa uns minuts i m'ha dit que tot pinta a que la Capitania Mora d'enguany siga molt apanyada!

Greetings from Stirling

"I have a DREAM..." said...

Noooooooooostraaa feeeeesta jaaaaaaa, cridant-noooos estaaaaaaaa!!!! Yeiiiiihhh!!! Este finde las fiestas de Alcoyyyyyyyyyyy!!!! Bueno Mila, a ver si das señales de vida hija...que tanto trabajar tampoco es sano, eh? ;p
Besets
Alcoy Girl

Anonymous said...

Si es q no salimos de unas fiestas y ya estamos en otras, madre mia!!!! Y una q se las recorre todas, jejeje.
Pues sí, este finde a Alcoy q nos vamos como todos los años!!
Paco, si vienes llam, ok? y antes de irte a casa...un sms aunq sea!!! q anda q cuando le pregunté a tu hermano y me dijo q a las 3 te habías ido, me quedé flipá!! Nosotr estuv en Les Coves y Tram ... p'a variar a las 7 y un poco decidimos irnos. Bueno, ya lo sabrás...pq yo si envio sms, jeje.

Anonymous said...

Sáb 21: Alcoi, Nit de l'Olla o RMAD-VCF?
Conclusión: a quién quieres más a papá o a mamá?

Anonymous said...

El partido siempre se puede grabar y verlo + trd. Una "nit de l'olla" dejada pasar... nunca volverá!!!!

Anonymous said...

No tengo el cuerpo "pa mucha rumba".

Anonymous said...

Pues entonces en casita se está muy bien!! Hst otro dia.

Anonymous said...

Bueno, bueno, com està el fòrum...
Silvi: no sé si tendré el piso este verano, mi compi se vuelve a Espanya i no sé si coger un storage o qué...ya te digo algo...

Aquesta està sent la setmana temàtica. Ahir dilluns debiem anar amb algo d'esport, així que em vaig posar la meua samarreta del Barça...sí la se la final d'Atenes...
Huí hem anat a escola amb el pijama posat i les sabates d'anar per casa...
Demà amb els cabells d'aquella manera, igual em faig un tupé dels 90 com les xicones del you tube del chow de Monleón....
Dijous: Portar la roba al revés.
Divendres: Hippie...

Demà me'n vaig a veure a Molotov a Chicago i a més a més de gratis...sols sé la cançó de "Puto!!!""".

"I have a DREAM..." said...

Jo! Quina escola mes divertida, jo tb vullc anar!!! Be, be...Mila gracies per dir-m´ho, lo del pis...es que encara no m´he tret el bitllet pero si que vullc anar, i les xicones amb les que me vaig kedar en novembre tindran a la mare d´una tot l´estiu....imagine que aniré de casa en casa, no pasa res. El storage eixe es molt car o que??? Mai ho he sabut.
Ay! Va vindre a Madrid una americana de NY que vaig coneixer al myspace! Molt be, bona xiqueta i vol que vaja a vore-la aquest estiu! Uf!!! Miami, NY, San Francisco, Chicago...tindre prou diners??? (segurament no).
Bo, ja me dius lo que fas al final. T´enviare fotos del meu cumple i de l´americana per ringo. Tens hotmail msn??? Dona´meu!!!
Cuidat moltissim!!!!
Besets............NOOOOOOOOOOOOOSTRAAAAA FEEEEEEEESTAAAAAA JAAAAAAAAAAA.......

Anonymous said...

La Silvi està tota emocionada amb les festes!!! jo també ho estaria...ja sabeu la bogeria que vaig fer aquest febrer...però he de dir que va haver dues persones decisives per donar el pas...Opo' i Llorca les vostres cròniques de pre-festes van ser genials....
Aquesta tarda he tingut un bon despertar...una telefonada...m'han donat els pronòstics x la setmana que ve al poble veí, je, je, je...i com diria Martin Luther King Jr..."I have a dream...": Marrakech...

Anonymous said...

Molotov són mexicans, no?
Hui em tingut un dia més tranquil, de moment em soterrat la destral de guerra ... fins que demà em conte la cata del seu amic ...

Mila said...

Hola Gerry,,

Bon nom, je, je, je...no sé de què em parles...quina cata? quín amic? quí t'ho ha de contar??? Una pista, pls.

Sí, Molotov són mexicans, jo sols conec dues cançons, la de puto i la del frijolero...

ale, me'n vaig cap a Chicago.

Anonymous said...

Hola bonica!!
La de la cata soy yo!!! junto con Yolanda, Amparo, Silvia y Martin (q creo q los conoces) y Lolo y Raquel (q no los conoces).
No te preocupes q te lo contaré, pq ayer nació "la peña enológica" y vamos a ir todos los meses de Cata a Maridaje, el Rte de Javi Pastor.
Ya te contaré...y este verano si te aptc venir algún día, una + en la lista!!! Bueno y mi hermana q ayer estaba en Murcia y estaba + rabiosa q p'a q!!!!

Mila said...

Doncs ja em contaràs lo de la destral de guerra...Ja m'han dit lo de la cata...jo m'apunte per aquest estiu.

Tinc una germana que no me la mereix...Huí era el meu sant i aquest matí a les 7.30 m'ha telefonat Anna i m'ha dit que m'ha regalat un viatge per aquest estiu a Roma!!!! Bien!!!! Moltíssimes gràcies!! Ara sols falta quedar amb el nostre germà romà Lorenzo. Namo!!!

Gràcies Opo'07 per recordar-te'n.

Anonymous said...

No sabía q era tu santo, pero aunq llegue trd... FELICIDADES!!!!, lo memorizo p'al año q viene.
Roma, q bonito!!!!! No lo conoces?? Te va a encantar, yo he ido 2 veces y volvería otras 20.
Creo q no te he dicho q el miercoles q viene hago una escapadita (no se le puede llamar otra cosa) a Egipto y aunq NO tengo ninguna gana, ya te contaré q tal me ha ido.
Besitos y siento no haberte felicitado el dia q tocaba!!!

PD. Opo, con tanto mail q nos hemos env hoy, me podías haber dicho algo, eh? ayyyy madre!!!

Anonymous said...

Llorca: Lo siento pero te juro que no caí en la cuenta! Ya sabes que llevo unos días más "rarito" de lo normal ...

Mila: Això és una germana i lo demés són tonteries, però ... et pedràs el Panellet dels Estudiants!
Ai, mare! Estem perdent tots els bons costums!

Anonymous said...

Escapaditaaaa??? Joé....yo de tí no digo nada....què suerte. Muchas gracias. Cuánto tiempo estarás?

Ja sé que em perdré el panellet dels estudiants...i la veitat que em sap molt greu...però anirem amb uns amics (els de Miami, Jose i Marcos) i ells van comprar els bitllets per aquest cap de setmana. Llorca, en Roma he estado una vez y me encantó.....

El dilluns: Reportatges festers, Banyeres i Alcoi. Bon cap de setmana a tots.

Anonymous said...

No he dicho nada pq no tengo ninguna gana!! Ade+ lo sé desde el jueves pasado, eh? Es un viaje de directivos, asi q como comprenderás, no me aptc ni lo + mínimo!! Intenté escaquearme, pero al final no pude hacer nada y tengo q ir!!! Ade+, me voy con mi subdirector y nuestra relación es según días o 100% perfecta o 100% catastrófica, asi q no sé yo como nos pillará...

Anonymous said...

Como ha ido tu finde x Chicago y el concierto de Molotov???
Mi finde x Alcoy, fenomenal!!!! No En mi blog lo puedes ver, hay un variadillo de fotos...
Bueno, q mñn me voy al estupendo y maravilloso viaje!!!! ufff, q pocas ganas tengo...
Ya te cuento. Besitos.

Anonymous said...

Ya he visto las fotos de tu blog, què guai!! Cuando entro al de Opo se me bloquea el ordenador. Mi finde ok, con mucho calor. Unos 24ºC por la noche en Chicago.
Bueno xati...escribenos desde Egipto y haz fotitos para luego colgarlas. Cuándo vuelves??? Disfruta que ya veraás como te gusta.

Beset

Anonymous said...

Uuuuuups! Ja està clar! M'han censurat als EE.UU.! Com he escrit prou voltes la paraula "mora" i també he mencionat als "Abencerrajes" i "Mudéjares" i he tingut l'atreviment també de mentar la marxa "Uzul el m'selmin".

No sé que passarà però fins i tot Llorca ha pogut vore-les fotos que esta volta són compartides. Molt extrany!
La foto que et vaig enviar de les dues espectadores, la vas rebre?

Anonymous said...

Ai, Llorca! Que fotos mas guays de Alcoy! Gracias! Espero que disfrutes en Egipto, algún día iré yo por allí. Mila, que fas??? Saps que li vaig escriure al Figueroa??? Diu que no em va buscar més pq els del ministeri li havien dit que jo l´any passat anava a treballar a Aurora....¿¡¡!!??? FLIPA. Ja et contaré, si el veus li preguntes si sap algo de mi, val? Gracies.
Besets.

Anonymous said...

Hola Silvi!!

A Figueroa sólo lo he visto 2 veces desde que llegué, y no tengo ningunas gana de encontrármelo por ahí...no tiene muy buena prensa!!!!

En fín...es la 1.10 de la noche y vengo del All State Arena de ver a Ricky Martin. Qué guapo y qué majo! Què records quan ha cantat la Copa de la Vida (França 98??) Opo? i Livin' la vida loca....

Anonymous said...

Eixe partit inaugural a l'Stade de France (Sant Dennis) amb més de 20.000 escocesos amb la seua kilt i la petaca de malta apunt de costar-li un disgust a la Brasil de Dunga, Bebeto, Ronaldo i Taffarel ... durant 40 minuts vam sommiar amb el gol de penal de Gary McCallister ... i jo al dia següent examen de Dret Processal Civil (una dels ossos de la carrera). Déu meu quan de temps i quína barreja més estranya de sensacions que tenia eixa vesprada al pis del Barri de Los Ángeles (ALC)!

Anonymous said...

Mila, que no tiene buena prensaaaa???? Por que??? Pues a mi me dio la impresion de ser super majo, un poco flirt pero bueno...ya me cuentas pq no lo quiere ver nadie...a ver si me tengo que dirigir a otra persona.
Cabrona!!! Ricky Martin!!! Con lo que a mi me gusta!!!! Jo, que envidia! Y que recuerdos, ahi fui yo a ver a MANA y al Prince (este ultimo una pasada por cierto, pa morirse).
Bueno, escribe pronto.
Besitos

Mila said...

I finalment ha arribat el dia per a 4 persones. Si hagués estat a casa no sé com ho hagués fet. Jo normalment mai tinc bodes, però precisament huí 28 d'abril es casen dues persones molt importants en la meua vida, lameua cosina Sònia amb Òscar i Raquel, la meua ex-companya de feina a València amb Javi. Amb Sònia acabe de parlar per telèfon i jo...vinga els plors!!!! A les dos us desitje que tingau un dia inoblidable. Molts besets per als 4.

Anonymous said...

Tranquila, que el que ha unit Déu sempre pot desnugar-ho un bon advovat!

Anonymous said...

Aixó és el que pense jo...je, je,je...ells que es casen...jo espere. Tot té un final i tard o d'hora...je, je, je...a la fí tindrem colla per eixir i tot!!! Arribarà el dia que els que s'han casat diguen: què fas el dissabte a la nit????

Anonymous said...

Això espere, el pitjor és quan "la abejita coge un poquito de polén en una florecita y la pasa a la otra florecita y ...".
En fi, sempre es pot anar a pitjor, hui per exemple m'he assabentat que una fira a la que hi havia d'anar la primera setmana de novembre a Milano s'ha adelantat a les darreries d'octibre ... això significa que ... sí ... Panellet dels Marinos!!!!!!!!

Anonymous said...

Biennnnnn! això serà que els italians s'han enterat que és el nostre panellet i també volen vindre....veus com les coses a la fí s'arreglen....
Lo de les "abelles i el polen" a la fí també té arreglo....ja veuràs!!!, no? upssss

Anonymous said...

Silvi: Ms Borrero ha dejado el programa bilingüe, la señora que nos entrevistó el año pasado...y todo apunta a que Mr Figueroa será el próximo en ocupar su plaza....