Friday, November 03, 2006

Hombres G in Chicago

Hombres G en Chicago...!!!! Ja sé que us he enviat les fotos a alguns de vosaltres, però és que no em vaig poder aguantar les ganes. Imagineu-vos, després de tota una vida, veure'ls i a més a més ací, ha sigut Super Fort!!!! com diria l'amic Josmar. Doncs tot va començar fa un parell de setmanes que vaig veure anunciar a internet que venien ací, així que quasi tot l'staff de la Whittier ens vam movilitzar i a la fí vam anar 10 persones. Primer anaven a actuar a The Congress Theather, després de comprar les entrades, van anul·lar el concert, i el van anunciar a una altra venue. A la fí vam decidir que no podiem deixar passar una oportunitat així i vam decidir comprar-les altra vegada. Ahir, vam eixir de l'escola i ens en vam anar directament Rocío, Mónica i jo a Chicago. Vam aparcar just davant el local on actuaven i vam anar a recollir les entrades. No hi havia ningú, vam preguntar aun xic i ens va dir que entrarem i que preguntarem, entrem i allà estaven ells assatjant "Te quiero"...uff, què moment, estar ahí i no poder veure'ls de prop. Ens van dir que teniem que eixir que ja no podiem estar allà, així que eixim del local amb intencions de buscar lloc per sopar i veiem 2 furgonetes blanques, de moment s'obri una porta i eixen ells, els Hombres G, i es claven dins de la furgo. Allà que anem nosaltres i els diem que si els podem fer una foto i ens diuen que d'on erem i que clar que sí, que pujarem a la furgo amb ells...je,je,je, imagineu-vos jo dins de la furgo dels Hombres G...a la fí van eixer tots ells de dins i ens van besar a les 3 i vam començar a parlar amb ells com si tal cosa. Ens van preguntar què feiem ací i vam estar parlant una bona estona dels nostres treballs i de la seua gira pels E.U.A. Van aplegar el dimecres i Chicago era el primer lloc on actuaven, huí actuaven a New York i després a Atlanta, Charleston, Los Angeles, Houston, etc, en total 21 dies pel país. Després va vindre Javi i també es va posar a la foto, van marxar cap a l'hotel i després durant el concert, Dani ens va saludar un parell de vegades. El concert va estar genial, sobre tot quan va sonar Sufre Mamón i Venezia.
Si he de comparar aquest encontre amb el que vaig tindre amb Sau, Carles i Pep el 6 de Maig del 96, no hi ha color, aquell va ser molt més intens, AHHH Carles!



La foto dels mariatxis al darrere, va ser que vam anar a sopar a un restaurant mentre es feia l'hora del concert i quan estavem a punt de marxar venen amb les guitarres i es posen darrere meu, els vam dir que ja marxavem i ens diuen que un xic d'un altra taula els havia enviat per dedicar-me una cançó, ja,ja,ja...què risa! Em gire i veig a un saludant des d'un altra taula amb la mà. Quan eixia, em para i em va preguntar el nom, d'on era i si anava al concert...ah! i em va dir que era muy bonita!!! què coses...si m'ho diu aixó un altra persona i m'envia els mariatxis...em muic en eixe mateix instant...però sempre són altres....ja, ja, ja.

4 comments:

Anonymous said...

Ja només et queda que es retroben de nou els Mecano i facen un revival de "Descanso Dominical on tour" per tot Illinois. Així tornarem tots a tindre 14 anys i estarem novament de viatge de 8é!

P.D.- Per cert, sabies que "Marta tiene un marcapasos" és "Mrs. Robinson" de Simon & Garfunkel però amb els acordes més accelerats? Jo m'hi vaig adonar en un moment molt compromés ... ja t'ho contaré!

Anonymous said...

Y con "suéltate el pelo" q tal?? Pq el año pasado cuando fuí a verlos, me quedé flipá!!! Si no les tiraron unos 40 sujetadores al escenario, no les tiraron ninguno!!!
La gente es un + cutre q p'a q ...
Enterate si en febrero va algún grupo ochentero q vamos!!!! sería la monda!!!
Ya solo nos quedan 3 meses p'a ir a verte... eso pasa volando... navidad, fiestas y... Mila y eeuu nos esperan!!!, jeje.
Besetes.

Mila said...

Ja contaràs eixe moment compromés...m'has deixat amb el dubte...MECANO, nooooooooooooooo per favor, els que més em conèixen saben que mai els he soportat, em recorden a Madrid per moltes raons, al viatge de 8é em vaig comprar Descanso Dominical i encara m'arrepentisc....sols el vaig escoltar 1 vegada...quin desperdici de diners!!! M'han dit d'anar a veure el musical alguna que altra vegada i NOOOOOOO! el temps es pot aprofitar d'altres maneres i Madrid encara més!!

Llorca...ja falta no res per veure'ns, ara ja ha passat el meu panellet i les festes ja estan ahí mateix!!!!

Què guapos estaven els G Men!!!!

Anonymous said...

juajuajua, lo de los mariachis estuvo muy bien. Ya ves, parece que siempre nos gusta lo mas dificil. Voy a ver si le digo eso de "Porque hoy...
hoy no te escaparas,
cuenta con que es posible
que no puedas volver a andar". Bueno, siempre nos queda el Nestle...
SSDF