Tuesday, November 21, 2006

Happy Thanksgiving!!!

Doncs, després d'una celebració en ve un altra. Si fa un parell de setmanes estavem celebrant Halloween, aquest dijous 23 de Novembre, es celebra el dia d'Acció de Gràcies o Thanksgiving...o el dia del pavo que diuen els meus xiquets. Huí els he llegit un llibre als xiquets que anava sobre el primer dia d'Acció de Gràcies. Parlava dels Pilgrims (els peregrins) que van vindre des d'Anglaterra en el Mayflower, perque James I no els deixava practicar la seua religió lliurement. Van arribar a la Costa del que huí coneixem com Nova Anglaterra i com que no sabien fer res de res els indians els van tirar una maneta...a caçar, a pescar, a llaurar la terra, etc...com agraïment els nous colons van convidar a un grup de 90 natius a menjar pavo entre altres coses i per aixó al cap d'uns anys Abraham Lincoln va decidir que el 4rt dijous de novembre seria el dia oficial de Thanksgiving...el que No contava el conte és que després es van carregar a tots els indians...

El dimecres passat vam celebrar a la nostra escola Whittier el dinar d'Acció de Gràcies, cadascú debia portar una cosa...i jo que no tinc ni idea de cuinar vaig fer una truita de creïlla...je, je, je...igual que Maite i Alberto. La que va partir el pavo era la directora de l'escola...mireu el tamany del pavo!!!! Aquest cap de setmana vam repetir al pub irlandés de Chicago FADÒ, i va aparèixer aquest individu amb un barret molt simpàtic...

Doncs no res...el dimecres a les 6 del matí agafe un avió cap a Boston i no torne fins el diumenge 26...Yeahhhh! A veure si veig a "NORMMMM" el de veritat per allà, a l'altre ja el tinc molt vist dels Moros Marins...ja us contaré quan torne. Molts B7s i Happy Thanksgiving a tots vosaltres!!!

HO OBLIDAVA...MOLTES FELICITATS CLEM!!!! JA SÉ QUE ÉS EL 23!!!!



9 comments:

Anonymous said...

Que vaja bé per Boston i compte amb els universitaris! Quína casualitat, estic llegint-me ara l'últim llibre de Stephen King i la primera part del llibre ocorre a Boston i Malden i també va un comentari gens bo de l'aeroport de Chicago!
Per cert si veus al Dr. Frasier li demanes hora per a mi i així comprobaríem quí és el més psicòtic dels dos.
L'altre "Norm" continua "missing" per Boc ... i que li dure!

P.D.- Compte amb els mòbils, Stephen King al llibre diu que "cell rhymes with hell"!

Anonymous said...

Hey 'little figer"!!
Are U ready for Boston??
Que tiemblen los Bostonianos (se dice asi??), que llega el DF Team!!!!
Te veo en unas horas. Por cierto, ya te has recuperado de tus 'agujetas'?
SDF

Anonymous said...

Perdon, era 'little finger'...

Mila said...

Hi Little Finger!!!! Two SDF looking for two gorgeous Bostonians....w/F,of course, please call now on(224)388.......ha,ha,ha...
Las agujetas ya pasaron...ya ves lo duro que es escribir un simple e-mail...maybe I'll get them again today...as the conversation was more exhausting!

See you later aligator...

Opo'06: Ja et dic jo mateix que l'aeroport de Chicago és molt caòtic, està en obres i a més a més em van perdre les 3 maletes a l'arribar. Boston will be cool!!! I Hope!Cell phone rhymes will hell but not mobile...Bekirent's Norm must be strolling...as he always does...
kisses

Anonymous said...

Bon dia!!!
Queréis dejar d hablar d aerop de Chicago!!! entre mi jefe y vosotros ... anda q ...
Bueno, pensándolo bien, da =, voy a ir pase lo q pase.
Veo q no pierdes ni un finde p'a conocer cosillas, eh? Así me gusta!! Hay q viajar y conocer cositas nuevas!!
Dentro de ná ya estas volando a Boston. Q te lo pases muy bien!!!
Mila, hoy Miérc!! St.Pat's!!

Anonymous said...

Mila, hui dimecres ... CHAMPIONS!!!! VCF Vs Olympiakos!

P.D.- Anit a Celtic Park, Celtic 1 - Man Utd. 0 , ja estem a l'altra fase!!!!

Anonymous said...

No me digas eso!!!! A q hora?? Ya me lo estoy viendo...otra vez me como el mogollon y me toca cruzar el río en dirección contraria a todo el mundo... Ufff, q ganitas tengo q se lleven el mestalla a la otra punta de Vlc!!!
La q no se libra es la pobre de mi hermana...se lo quitan de casa y se lo cascan en el curro...jejeje.

Anonymous said...

Mila!!!! Que estic en Chicago!!! I tu en Boston, me ca.... en la mar! QUE FORT!!! Vaig arribar el dissabte mig morta pero amb ganes déixir, al final em vaig kdar a casa, pero saps aon van anar les meues amigues????? A FADO!!!!!!!! Ells eren un grup gran de latinos y 2 o 3 espanyols...pero hi hauria tanta gent.... A veure si ens veiem, em quede fins el dia 5 de decembre mes o menys. Apunta´t el meu cell: 773 957 4251, crida´m!!!
B7s

Anonymous said...

Soc Silvia, BTW, la de Alcoi