Tuesday, September 25, 2007

La Barbacoa...Cómo me gusta la BBQ!

El dissabte a la nit vam eixir per Chicago, vam anar al Fado i com ja us vaig dir actuava una banda que es deia "Selective Recall"...i és que alguns de vosaltres ja els vau veure a la seua pàgina web, però els que no, sols teniu que imaginar-vos als vostres pares (homes) amb un monyo que es fan les dones els divendres per la vesprada a les perruqueries de tota la vida, o el que és el mateix, un cardat que dura tota la setmana i encara que faja un vent de 100km/h no és mou ni un mil·límetre...eihhh tio!!!, no podia parar de riure'm, i a la fí ja em resultava un poc violent. La nit va ser un èxit.
El diumenge ens van convidar Jose i Rosa, de Huesa (Jaen) a una barbacoa. El portar tants anys ací ja ha convertit a Rosa en una "Desperate Housewife", i si no vosaltres direu...

Jose (Mr Torres), Rosa Mrs Padilla), Jose (Mr Moya) i Marcos (Mr Alcaine).


Jose, mans a l'obra cuidant que els "elotes" no es cremaren...

Minnie Soto, William Alexander, Rosa i jo.


Natxo (Mr Barrado) de Badajoz, Carlos i Rosa.


Mr Alcaine, Ms Terrades i Rocío (Mrs Cuenca) de Burgos.

Ms Irene Aguilar i jo...


Els d'abans amb Mrs Cook.




I com que les avespes no ens deixaven gaudir dels "manjars", Jose, Florencio i jo se'n vam anar a Home Depot a comprar "flit" Loctite per reparar el meu stereo del cotxe...Florencio és un altre valencià de Los Isidros, al costat de Requena, que viu ací des de fa més de 21 anys...ah, i és un bon valencianista...porta l'escut al seu cotxe.

5 comments:

Anonymous said...

Eiiii, hola a todos!!! Q alegria veros (aunq sea x foto).
Veo q os lo seguis montando = d bien q el año pasado, eh? No paréis en torreta, eso es salud!!!!
Besetes para todos.

Anonymous said...

Ací un altre valencianista que pareix que estiga a Chicago. Les televisions continuen barallades i hui TAMPOC podem vore en directe al València. Ale, enxufarem la ràdio com fa 10 anys!
Tot el dia de cul a la feina per a tindre esta sorpresa minuts abans de començar!

Porca miseria!

Anonymous said...

Què fort!!! Encara que a mí també em va passar un poc el mateix...ens vam posar el cable, jo vaig demanar poder veure "la lliga" i "corazón de otoño" i quan vinc ací em veig...Futbol español, faig "click" i m'apareix un cartell que posa "Non Authorized", vaja xasco!!!
Missatge importantíssim....
Opo'07...moltíssimes gràcies pel regal, menuda sorpresa i què il·lusió m'ha fet!!! Ja l'he escoltat 2 vegades...Clar que sé quí és Iker Jiménez, era el meu programa favorit de la tele. Mon pare i jo sempre ens quedavem fins les tantes veient-lo a "4".Mai no he fet el tour de "Mary Kings Close" però quan vaig treballar de guia a Edinburgh amb els xiquets italians, una de les xiquetes es va "desmayar" durant el tour de les explicacions....

Anonymous said...

Ja és extrany que un italià tinga por d'alguna cosa!
Jo em vaig "demaiar" al Finnegan's encara que crec que un tal Guinne's va tindre molta part de culpa ...

"I have a DREAM..." said...

Hola guapaaaa!!! Ai quina il.lusio em fa vore les teues fotos cada vegada...i quina enveja! Estic be per aci pero un trocito de mi corazon se me quedo ahi en Chicago... Estás muy guapa en todas las fotos...bueno, en el BBQ tienes carita de cansada, je je, habra sido la fiesta del sabado??? Bueno,,,si te encuentras con Loli Valero (Cicero, compi de Kike) le das un abrazote de mi parte. Cuidate mucho eh??? Yo igual vuelvo a pedir lo de los PPVV, por si acaso. Por cierto, que la Rosa, aparte de perfect "desperate housewife" es guapisima...jolin! Tantos años en USA sientan bien...habrá que pensarlo...je je
Bueno xiqueta, a vore si m escrius un poquet, ok???
BESOTEEEEEEEES!!!!!