Sunday, September 16, 2007

Shipshewana: The Amish land

Ahir dissabte, Mònica i jo vam decidir anar de turisme a veure la comunitat Amish que hi ha a Indiana. És la comunitat més gran que hi ha als Estats Units. No sabiem com estava de lluny, així que vam agafar la maleta per si ens quedavem a dormir per allà. Sols vam tardar 2.30h des de Gurnee, però abans haviem de creuar el loop de Chicago, connectar la 94 amb la 90 fins arribar al nostre destí, Shipshewana, a l'estat d'Indiana i molt prop de la frontera amb Michigan.



El primer que vam veure en arribar a territori Amish va ser aquesta imatge...el primer carro, no podiempensar que més endavant en veuriem tants...

La gent del poble estaven preparant-se per rebre la tardor, així que estaven decorant tots els carrers, cases, tendes, etc...amb carabasses,el ninot de "harvest" i altres detalls...




Se'n recordeu de la pel·lícula de Harrison Ford, "Único Testigo"?...doncs tot era exactament com a la pel·li, i és que des de que vam aterrar als States tot és com a les pel·lícules que hem vist tantes vegades a la tele...







Recordeu quan a Harrison estan soterrant-lo baix d'una torre de gra????



I què em dieu d'aquesta senyal de tràfic? Veritat que al llibret del còdig de circulació nostre no aparèix???


Després de passar unes hores a Indiana, vam decidir que millor tornar a la urbe...Aquesta és la Sears Tower...l'edifici més alt dels Estats Units fins ara, meravelloses vistes de la ciutat de Chicago des d'allà dalt i de tot el Llac Micigan...segur que a més d'una li resulta familiar!!!


14 comments:

Anonymous said...

No te lo creerás, pero anch cenamos en mi casa Rosa, Malu y yo (dia 16, aniversario accidente, jeje) y en la tv hicieron una peli q no sé como se llama q es de 2 neoyorkinos q acaban en una comunidad amish y estuv comentando q molaria conocer aquello tb ... Y mira tu x donde, hoy lunes y buen dia, entro en tu blog y "voila" ... jajajaja.

Y siiiiiii, a mi me resulta familiar la Sears Tower!!! Q x cierto, me encanta la primera foto q tienes aqui colgada pq es nuestra primera imagen de Chicago, me recuerda a 3 locas chillando dentro de un taxi en el trayecto aeropuerto-chicago.

Beseeeeeeeeetes.

Anonymous said...

Gràcies a la figura dels Amish i a la meua estada a terres holandeses vaig desxifrar el significat del personatge de The Simpsons, l'ultra religiós Ned Flanders, és molt senzill!
Ara sols et queda anar a Utah a conèixer els Mormons, ups! canviant una lletra em ve a la memòria una casa reial de cap per avall!

Anonymous said...

Una bocairentina amb els Amish, una imatge curiosa. He descobert el teu blog per casualitat. Et conec a tu i a Anna, encara que fa anys que no us he vist. Una pista, em dic C... , soc de Barcelona i tinc família en Bocairent. Em recordes?, Fins aviat!!!

Mila said...

Doncs crec que sí et conec, et dic, ets Carles el cosí de E.C. que té un xiquet que també li diuen E.C., veritat? Sí que és veritat que fa molts anys que no ens hem vist...a veure quan baixes per Boca, però espera fins l'estiu que ve, així ens veurem.

Opo': A Utah ja vaig estar, encara que va ser a la terra dels Navajos, a Monument Valley...però si no passa res, vull tornar abans d'acabar aquesta aventura....

Anonymous said...

Com no veig a les fotos fils de telèfon ni antenes de televisió ...

http://youtube.com/watch?v=uwKN_DAx5Vg

Anonymous said...

Resposta correcta. Soc Carles el cosí de E.C. En Pasqua d'aquest any vaig estar en Boca, per conèixer al xiquet. A veure si coincidim algun any. No tenia ni idea de que les dues germanes estàveu en els Estats Units. Seguiré el teu blog a partir d'ara, a veure que feu per allà.
Una abraçada

Anonymous said...

Mira per on, el Carles dóna senyals de vida, que bé!! Ja fa un mil.leni que no ens hem vist.Qui anava a pensar que apareixeries per ací.Animat i conta´ns com va.

Anonymous said...

Mila, hoy te tengo en la cabeza todo el rato!!! es q me he traido 2 cd's de Fito!! Recuerda un viernes trd lluvioso...
"Ruinas, no ves q x dentro estoy en ruinas? Un cigarro va quemando el tiempo..."
Tb me recuerda a mi mini-estancia ahi, en tu coche!! snif, snif

Anonymous said...

Anna, et puc confirmar que estic viu... i en bones condicions de conservació. Tots aquests anys he estat per la zona de Barcelona, no me mogut tant com vosaltres. He repassat el Blog, i he vist els viatges que heu fet, Quina enveja!!!.
Me alegrat molt de trobar-vos. Petons i una abraçada!!!

Mila said...

Llorca, te'n recordes aquella vesprada de la cançoneta???? Algú es va fer una idea molt equivocada de les paraules, ja,ja,ja...eh, Opo? Ahir vaig estar en el Fadó (Irish Pub) i hi havia una banda que tocava cançons dels 80'. Me'n vaig recordar mogolló de tú Llorqui...Menudes pintes que tenien els tios, vaig estar més de 30 minuts sense parar de riure'm quan els vaig veure...
www.selectiverecall.com

Anonymous said...

He entrado a la web. Madre mia, es q estos se han quedado en aquella época, eh? Estos no pisan una tienda hace años, pq ah ni buscando lo encuentras!!! Vaya tela!!!pero ... la múscia de los 80, la mejor con diferencia!!!

Y sí, alguien se hizo la picha un lio aquel día...jeje...

Anonymous said...

Aquí el aludido, Qué pasa!
Estava travessant per una època difícil i tot em semblava roïn i mals rotllos! Ara crec que ja ha passat eixa època, és mes, em done por, estic massa "pastelón"!
Ah, Llorca! Tu también tenías esa tarde de viernes tus dudas, eh?
De totes formes hi ha coses que mai canvien ... continue odiant al "pishorro" del Fiti y los ... em pareix un lletrista estúpid i un músic avorrit i monoacòrdic!

P.D.- Pinten bastos, ahir a Murrayfield SCO 0 - NZL 40!!!! I per a més "inri" el seleccionador dels All Black és un ... gal·lès!

Anonymous said...

Sí, sí ... a mi me dejo con mal rollete, pero nunca llegaría a pensar lo q tu te imaginaste, jajaja.
Pastelón? Q va, estas q te sales!! jeje.

Anonymous said...

now I among your readers