Thursday, October 04, 2007

In the night, in the night..en la noche...!!

Ahir, 2 d'octubre, actuava Paolo Nutini al Vic Theatre de Chicago. Encara que pel nom sembla italià, no ho és. Paolo és de Paisley, Escòcia. No sé si són casualitats de la vida o no...abans de l'estiu vaig anar a la tenda Virgin de Chicago i em vaig comprar uns quants Cds...en van regalar un cd promocional d'uns quants grups, i abans d'escoltar-lo vaig decidir que em compraria el cd de Paolo...Doncs resulta que el bateria es diu Jim i és amic del company de pis d'un amic meu que viu a Edinburgh...David, que és així com es diu l'amic del bateria i va enviar un sms dient-li que jo anava anar sola al concert...ja, ja, ja...

Era la primera vegada que anava sola a un concert, vaig intentar convencer a un montó de gent, però o no el coneixien o no podien, així que vaig pensar...doncs vaig jo sola...era una aventura, però després 1.30h de carretera, vaig deixar la 94 i vaig agafar l'eixida de California Av, després un gir a la esquerra fins a Diversey Av...i fins que vaig trobar la N Sheffield...fàcil!!

El proper concert és el 17 d'octubre que actua Morrisey a Waukegan, sí, sí...com ho heu escoltat...es va deixar de plantó als del FIB fa un parell d'anys, però Waukegan és molt Wauky!! Ja tinc entrada, 60 bucks!!!



2 comments:

Anonymous said...

La veritat és que amb eixe nom ... convèncer a la gent de que van a escoltar un grup escocès ... no em negaràs que canta prou!
Ara que la meua aventura d'anit també va durar 1 hora i mitja de cotxe al anar, total per escoltar a més de 2.000 "pijos" de Londres cantar, "Chelsea, Chelsea" ... el final del conte ja el deus de saber, ara, això sí, segur que vaig sopar millor que tu! jajajaja

Anonymous said...

Hola bonica!!
Hacia tiempo q no entraba a tu blog. Bueno, ni a este ni a ninguno... estoy desconocida!!!!!
No tengo novedades q contarte, la verdad, pero...saludar!!! jejeje.
X cierto, esta trd he quedado con Amp y Yol.