Tuesday, February 19, 2008

Sex and the City: New York City

Doncs ja hem tornat del nostre cap de setmana de "President's Day" a Nova York. Ahhhh!!! M'encanta, i és que aixó d'estar a una ciutat on pots passetjar, anar de tendes, veure els llocs de la teua sèrie favorita, etc...és impagable!! Aquesta vegada no vam fer moltes fotos, potser és que ja és la meua segona vegada allà i la tercera d'Anna o que vaig disfrutar més de la ciutat...i la vam viure al 100%.



Vam arribar el dissabte a les 10 del matí procedents de Milwaukee i vam anar directament a l'hotel que estava a 20 metres del World Trade Center. Açò és el que queda de les Torres.



Després vam estar caminant per Tribecca on vam veure uns parkings molt ben aprofitats fins arribar a Canal St, al cor de China Town...A la vesprada vam prendre camins diferents, Anna i Rubén van anar a sopar per Soho i jo vaig quedar amb un ex-company de feina a la Fifth Ave. Sopar a Little Italy i després de copes a Soho. Impressive!!! La teua conversa amb el xinés del taxi...em tindré que posar les piles si finalment m'atrevisc a creuar l'oceà...aquesta vegada el Pacífic...i és que el viatge de HK em va marcar...pensaré que faig i t'ho diré!!!! Sempre podria treballar de cantant Brazileria a l'Hotel Grand Standford...



Matí de diumenge...no podia despertar-me i és que els gin-tonics, Uff! que una ja no està acostumbrada a beure!!! Anyway... vam anar al Moma.



Després una volta per Times Square "under the rain", com m'agraden els neons!!!



I com que no parava de ploure vam canviar el sopar de Nolita per el Hard Rock de Times Square...i encara que vaig suggerir compartir una Nachos a la fí nooooo. Stella Artois amb un Burger i de fons el Bitter Sweet Symphony de The Verve amb Chris Martin.


A la parada de metro de Rector St...la nostra parada!!!


Dilluns de matí...Central Park i visita al Guggenheim Museum. El de Bilbo és molt més xulo encara que l'exposició de dins era d'un xinés, ja, ja, ja...quanta casualitat!!










More rain in Manhattan!!!




...and then we had lunch in Union Square...maybe one of my favorite places in NYC!!

Després vam prendre la Broadway cap a Canal St, unes compres i corrent cap a La Guardia Airport. El fred Midwest ens esperava a la tornada del nostre cap de setmana.
Where is going to be next?????????????????????....... Carrie Bradshaw continuarà informant...
Zaijien...zaijien...zaijien....!!!

18 comments:

Anonymous said...

Si. Soc Quique F.

No, no vaig poder baixar a caixes perque venia de una neumonia i em van dir que evitara "fred i fum" i anar era buscar la mort....jejej.

Que enveja em dones. Vaig estar fa 2 anys tota una setmana sencera a NY i m´encanta com a ciutat; a mes a mes (i encara que semble poc masculí) la serie de Sex and the City es la meua favorita i he vist tots el capitols un per un.

Disfruta. Qui poguera estar alli ara i no aci currant...jejeej

Ja parlem i m´alegre de saber de tu.

Anonymous said...

Quiero volver yaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Mi hno e Inma van en mayo (viaje novios... NY con algo +, pero no se han decidido todav). Como mola!!!!!!
En fin, yo me propuse volver en el 2010, así q despues de la capitanía del chaval, espero poder ir p'allá!!!! Pero esta vez sin frio, cambiaremos feb x otro mes!!! Sept es buena fecha...

Anonymous said...

La veritat és que malgrat haver d'agafar un vol transatlàntic és un dels llocs o m'agradaria anar, bé, és un dels llocs on de segur aniré algun dia!
El cas és que jo vull anar al MSG i ningú ha parlat d'eixe temple de l'esport!!! Que no soc tan raro!!!!
Després de vore una volta darrere altra les tres parts de The Godfather ... Sicília i NY!!! Encara que la Toscana també és per a mi una promise land ... confie en que la meua tarjeta de crèdit done per a tot açò i per al 2010!
En fi ... hauré de fer més d'una "ratlla de la misèria" ...

Mila said...

Acabe de rebre una telefonada per convidar-me a anar d'ací 25 minuts a Milwaukee a veure als Bucks vs els Detroit Pistons...je, je, je...Ja sé que li donaré enveja a més d'un amant de la NBA...Farè fotos i us les enviaré.

Yeahhh! Ha guanyat el Barça encara que em sap un poc de mal pel Celtic...

Quan torne escric més...Ciao for now!

Anonymous said...

Realment no és el mateix viatjar de feïna que de plaer i és que a la vista està: Que si al Moma, de compres,... La meva estança a la ciutat dels grans gratacels va ser realment emocionant. Encara que aquesta barretja de viatje de plaer i de feïna no em va fer gaudir al 100% d'aquesta esplendorosa ciutat. Així que queda pendent aquest viatje.... i el de Edimburg. Recordes? A veure si per a l'estiu fem una escapada.

Besets,
Amàlia.

Anonymous said...

Ei, a Edimburgh jo m'apunte!!!
Ai, si, el Celtic va perdre però vore Celtic Park de gom a gom i cantant ... no té preu!

Mila said...

Hola a tots!

Opo: Has d'estalviar per a la capitania, però també hauràs de viure, no? Edimburgh, ay, ay, ay....per a quan...quan vosaltres teniu les vacances és quan jo comence a treballar...bé hem de parlar-ho.
Amàlia: No et queixes, que quí pot dir que en la feina t'envien a Nova York, londres, etc a veure escaparates???? Jo vull la teua feina, tú dissenyes i jo t'acompanye...je, je, je...
llorca: El 2010 està massa lluny...Jo vull tornar abans d'acabar aquest curs...sols tarde 1.50h des d'ací!!!

Quique: M'alegre que t'agrade la sèrie, personalment estic engantxada. Tots els dies fan 3 capítols seguits, així que me'n vaig al llit a les tantes..Algo havia escoltat de la neumonia...je, je, je...Veus com no visc a Edinburgh????Ja, ja, ja..encara recorde aquella pregunta de fa dos anys!!!! No per ara, però quí sap!!

Anonymous said...

No cariñet, en el 2010 vuelvo yo... tú x supuesto, aprovecha y ves todas las veces q puedas!!!! Madre mia si yo pudiera...

Anonymous said...

M'heu convençut. Aprofitant el canvi favorable euro-dolar em compraré un apartament a Manhattan, ja que estan baratets.

La setmana que ve, el Barça juga la Copa amb el València i la tornada amb el Celtic la setmana següent. Suposo que aniré a un dels dos partits.

Fins aviat!!

Anonymous said...

Aprofita per traure pit que els 4 Òscar d'interpretació se'n han vingut a Europa!
Junt la B.S.O. que jo ja l'havia escoltada al programa de Ràdio 3 fa 1 mes i ja ho va vaticinar (també acertà amb La Vie en Rose!)
I per si faltava poc Bourne Ultimatum està quasi tota gravada a Europa ...

Mila said...

A la fí 1- 1, com sempre en l'últim minut ho perden tot....Esperem al 20 de Març la ressaca fallera....

Anonymous said...

I a la "mano de Dios" de Eto'o que l'àrbitre NO VA VOLER VORE (estava just darrere d'ell) ...
En fi, però el més trist fou el tracte que van rebre els més de 1000 seguidors valencianistes per part de la directiva del Barça ... obrint solament DUES portes d'accés al camp i solament una hora abans del començament. Després van ordenar a la seguretat que es retirara i els deixaren a soles ... Menys mal que per alguns som germans!
Sols espere que a la tornada posen als seguidors culés molt a prop de les joventuts de Coalició Valenciana ... voràs que prompte s'acaba la "germanor" ...

Anonymous said...

Bueeeenooooo, me voy d este blog, jajajaja.

Anonymous said...

Un dia que sabes de que va el tema y te sales?

Anonymous said...

Eiiii!!! He sentit alguna cosa de Hong kong?
A veure si em crides i em contes....

Mila said...

Hellooooo!

Hong Kong????? Ja, ja, ja...no sé, crec que no....un poc més al nord!!!! potser sí.....A veure si torne prompte huí i et puc cridar que tinc moltes coses que contar-te...

B7s

Anonymous said...

I quína mania de viatjar al 3er món té la gent! Potser si deixàrem de fer-ho ajudaríem a ofegar als sistemes repressors i tirànics establerts a estos països!

Anonymous said...

Jo viatge per plaer, ara no estic aprofitant-me del seu mercat, encara!!!! tot es parlarà.
Opo: Mira el programa de Anthony Bourdain "No Reservation" al Travel Chanel, pense que et pot agradar, sobretot si eix algun dels llocs on has estat.

In three weeks...Olympic Games!!!!