Friday, February 15, 2008

Neu a Gurnee

Hola a tots!

Sols volia enviar unes imatges del que queda de la neu que ha caigut aquests dies a Illinois. Estan fetes des de casa. La finestra que es veu és la de l'habitació de Wanda. Les previsions han anunciat que el diumenge a la nit nevarà altra vegada. I ara us deixe que tinc que fer-me la maleta abans que arriben Anna i Rubén, que demà a les 7 del matí se'n anem a Nova York.
Pel que fa al tiroteig, estem bé encara que aquesta vegada ens ha tocat de més a prop. Dekalb està a 1.30h d'ací i com a mig hora de Rockford...el fill d'una mestra de Waukegan és un dels ferits de bala, espere que es recupere...




4 comments:

Anonymous said...

He trobat aquest blog de casualitat i es molt interessant! Que enveja.....

Solament té una pega: no has possat Banyeres entre els llocs que has visitat a Europa i això es imperdonable.

Es brooma. Que vaja be.

Quique - Banyeres.

Anonymous said...

Unas q vuelven a la rutina... y otras se van de pendoneo!!!! Bien esta!!!!
Bueno, ya sabes q a mi NY me encantó y q me encantaría poder volver, así q DISFRUTA DE LA GRAN MANZANA!!!!!!
Ya nos contamos los viajes a tu vuelta, ok? Un beso.

Anonymous said...

Estem esperant de forma impacient les fotos.
A vore si amb la vostra visita els Knicks alcen el cap!
Per ací hi ha bones notícies ...

Mila said...

opo'08: si les bones notícies són familiars, que m'imagine que sí...No saps quant m'alegre!!!Ànim que tot eixirà perfecte!!!

Llorca: Encara he penjat jo abans que tú les fotos...què ja he tornat!!! sols era una visita rellamp!!! Enacar que...potser...tornaré prompte!!!

Quique Banyeres: Eres Quique F.? No m'ho puc creure...!!!! Ja, ja, ja...Mai m'hauria imaginat que ens veuriem per ací, m'alegre de sentir-te i crec que tot va millor, no? Vas anar a les Caixes?? cada vegada em sorprens més...primer amb una mnata de cardaor...je, je, je...és broma! Banyeres no estava al mapa, Ho sent!! intenta-ho i veuràs...potser tindrem que fer un sopar oficial per poder anyadir-ho...Records als teus amics i quan vullgau...fly away...ja sabeu!

B7s als tres!