Tuesday, September 04, 2007

On the Waterfront, Rockford

Cap de setmana de Labour Day, o el que és el mateix, cap de setmana de 3 dies, huí dilluns no hem treballat. Com l'any passat, a Rockford, al poble d'Anna es celebrava el Waterfront, un tipus de FIB, però amb grups no tan coneguts. Hi havia diferents escenàris per tota la ciutat, així que vam anar d'ací cap allà fent una ullada.


Va estar molt bé retrobar-se amb la gent dels altres anys com la Raquel.


This was a Celtic Band playing on the Ethnic stage, but after we listened to some tunes, we checked that the only celtic thing was the kilt that the singer was wearing. It sounded like a country band....




Començant per davant: Rubén, Mili, Carmen, Raquel, jo, Anna, el Quillo, Xavi i l'Efrén.

Huí és dilluns i demà ja venen els nens...Ohhhhh!!! Bé, esperarem fins el 8 d'octubre que celebrem Columbus Day i el 9 d'octubre venen en Chicago Bears a la meua escola...Wow, Go Bears!!!

11 comments:

Anonymous said...

Pel que veig no perds el temps, "pontet" que arriba i de "jarana"!
Per ací hui m'han contat un xafardeig que he de confirmar-lo perquè no me'l crec i és un poc delicat! Espere que no siga cert!
Per cert, el placatge al teu "Jonathán Kevin Jesús" el vares fer a la manera europea (per la cintura) o a la manera tosaca, ruda i sense gràcia dels robocops del "Football"?

Mila said...

Hola opo!
Encara no he perdut les maneres Europees, de fet, els meus amics Scottish em deien que segur que ja tenia accent americà i quan em van veure van veure que res de res, encara em queda allò de "a wee bit" escocés que espere no perdre mai. Doncs espere el xafardeig com aigua de Maig...sempre que pugues!!!

B7s

PS: Per cert, ja tinc bitllet d'avió per Thanks Giving=Acció de Gràcies...Next stop San Diego (California)....Wow!!

Anonymous said...

Así me gusta, a conocer mundo!!! y a no parar!!! eso de quedarse en casa para "descansar" no es p'a nosotras, eh? ... dia q tenemos, dia q aprovechamos!!!

Yo esperando este finde q empiezan ya el bando moro a desfilar x el ravalet... y el finde q viene p'a irme a Zaz!!! Bueno, hst ult hora no se si podré ir, pero si voy... me alegraré mogollón pq será muuuuy buena señal para una amiga!!! y ade+ ire a ver x 4º vez en esta gira a ese "bandido" q nos lleva d aki p'allá!!!

No dejes de contarnos cositas sobre tus niños...q veo q ha empezado con buen pie, eh? jajaja

Un besete.

Anonymous said...

Buuuuuuuuuuuufffffffff!
Prompte comenceu les dues a donar-me enveja! Jo en canvi ja tinc el mes de setembre ple, m'acaven d'enviar els torns de les visites guiades al monestir rupestre i ... naturalment he d'anar un parell de voltes! Jo tampoc sé "estar-me quiet" encara que en un sentit diametralment opost al vostre ... jajajaja!
I no em mireu així que algú s'haurà de quedar al poble per tindre cura d'ell i que no hi especulen!
En fi, que tampoc sé dir que "no" i crec que ara ja és molt difícil que hi canvie!
Almenys aquest passat estiu ha valgut per quatre anys sencers!
Au, vaig a fer-me una cervessa a la Plaça veient el "nostre altiu campanar"!

Mila said...

Doncs crec que fas molt bé, com ja rt van dir les mongetes, segur que tota la feina que estàs fent et serà pagada d'alguna manera...crec que la gent de Boca déu estar ben orgullosa de tú, almenys jo ho estic!!! Crec que és molt interessant el que estàs fent, ja em faràs de guia quan ens vejam la propera vegada.
En canvi, la Llorca...crec que podries canviar de feina i anar de manager de Miguel Bosé, quí millor què tú??? Segur que et coneixes tota la roba que porta, els canvis que fa, els comentaris que fa als concerts, etc....
Ací de moment sense novetats, ja sabeu que a els EUA tot és gran, les hamburgueses, els cotxes, les cases, les talles de la roba, la gent...i fins i tot els mosquits...mare meua!!!! estic pleneta de "mosquito bites" l'infermera de la meua escola pensava que eren picades d'avespa!!! Ale xiquets...Us deixe que tinc a George esperant-me Clooney!!!!

Anonymous said...

Opo, estoy de acuerdo con Mila... y tanto a ti como a mi padre os lo digo: "menos mal q hay gente como vosotros q mira x y para el pueblo, pq sino..."

Y sobre mi cambio de curro... todo llegará... pq esta visto q si Malu, Rosa y yo vamos al concierto... canta qtc!!! Y si Miguel sale al escenario y no nos ve, se queda afónico y cancela conciertos... pq será?? PQ NOS NECESITA!!!! jajaja.

Y ahr q nombras q x ahi todo es grande, al decir hamburguesas... me viene a la cabeza la mega-hamb q nos jalamos en Cheesecake!!! Otra vez me vienen a la memoria buenos recuerdos americanos... (lee coment q te he puesto en mi blog).

Besetes a los 2 y... x fin es jueves!!!

Anonymous said...

Encara és dijous!
Encara a Banyeres!
Este cap de setmana no hi ha lliga!
Torna a fer calor!
Jo no veig l'optimisme per cap lloc!
Bé, almenys demà comença a França la Rugby World Cup on Edimbrgh és subseu!

Anonymous said...

Espero q te hayas levantado feliz y contento, pq ayer tu final del dia no fue muy alegre q digamos...
Espero no tener yo la culpa (ya sabes pq), jeje.

Y... pinesa en verde!!!!!!

Ya es Viernes!!!
Est trd pierdes de vista Bañ x 2dias!!!
No hay liga, hay panellet!!!
X la nch no hace calor!!!
Y la vida nos sonrie!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

I love this week-end!
Viva Carboni y el pueblo que lo vio nacer!
La vitta è bella e può essere meravigliosa!

Anonymous said...

OOOOOOOOOOH!
Nuestro gozo en un pozo, porca miseria!

Anonymous said...

Como q nuestro gozo en un pozo??
No hombre nooo, mira si te lo he arreglado prontito... cualq otro finde x ná!!!!
Quieres mirar la parte positva del asunto!!!!!
Ayyyy lo q costarás de criar!!!!