Sunday, May 03, 2009

LLR 20 (09)


Dissabte 2 de maig va vindre Lenny Kravitz a València. El concert va ser al Velòdrom Lluis Puig de Paterna. No podiem fallar, ahir va ser la tercera vegada que veiem a Lenny i com sempre, va estar fantàstic. En aquesta gira està celebrant el 20 aniversari des de que va llançar el seu primer album "Let Love Rule". Des d'aleshores que l'he seguit...i espere fer-ho per una bona temporada. Lenny fins la propera vegada....













Ahir va ser un dia important per altres coses, el resultat del partit Madrid-Barça...què dir d'un 2-6? ja, ja, ja...Im-pre-ssive! Espere que algú disfrutara del partit des de Wanchai...Força!!

2 comments:

Anonymous said...

Sembla que tens un "cert" interes en Lenny Kravitz. Conec a una noia que encara es més fan que tu, i que va aconseguir, ja fa anys, conèixer personalment a Lenny, gracies a un "enchufe" en la empresa que organitzava els concerts.

En relació al Barça, aquest matí he recollit les entrades per a la final de Copa, però encara no se segur si podré anar-hi a Mestalla. En tot cas, ja tinc a molts amics i coneguts, molt interessats en anar-hi en el meu lloc. A veure si tenim sort, en el partit d'avui i després en el sorteig de les entrades, per anar a la final de Roma.

Mila said...

Bona tarda Carles!

Doncs no he tingut tanta sort com la teua amiga de conèixer-lo personalment...però estic segura que d'ací uns anys!!! je, je, je...igual em passa el mateix que amb els Hombres G!

Què sort que has tingut!! Entrades per a la final!! Doncs crec que hi haurà una bona festa a València, així que no t'ho penses i vine-te'n! Ja m'agradaria anar a la final de Roma, estic segura que aquesta nit anem a guanyar...0-2?? Espere! i que se'ls quede a ells la Chelsea Smile!
Una abraçada i Força Barça!