Thursday, May 29, 2008

Toronto & Niagara Falls

Aquest cap de setmana es celebrava Memorial Day, així que el dilluns el vam tindre lliure i com és costum, vam agafar un avió i vam posar terra de per mig...a Illinois quedaven les Report Cards (entregades la setmana passada), els CUM folders, una mena d'arxiu on va tota l'informació dels xiquets durant tota la seua estada a l'escola...impressionant del que s'entera una...bé, doncs els CUM els tinc demà dijous i la setmana que ve Check out...o el que és el mateix llevar totes les ornamentacions de la classe, i tot vol dir tot....Doncs com que Mila, la de Torrent i jo ens vam adelantar a tot...fa un parell de setmanes li vam entregar a Roberto García, el nostre assessor d'educació a Illinois, el SUPER DOCUMENT, el famós DS2019...el que volia dir que podiem eixir i tornar a entrar al pais...Yupi!!!! Se'n anem a Canadà....
Mila es va quedar a dormir a ma casa, i a les 4 de la matinada va sonar l'alarma....vam agafar el cotxe i cap a Milwaukee...sols eren 50 minuts de camí.



Després d'1.05h vam arribar a Toronto en una mena de jet...era més xicotet que els d'Air Nostrum que fan Vlc-Mad...i és que estem al costat de Canadà. Fa quasi un any que vaig descobrir el Facebook i allà he retrobat amistats que feia anys havia deixat de tenir notícies, canvi de e-mails, etc...doncs allà vaig trobar a la meua companya de pis d'Edinburgh del 1999 i 2000. Ella és Anna Beattie, és escocesa de Glasgow i per aquells anys estudiava medicina a la University of Edinburgh...8 anys després ja s'ha especialitzat en radiologia i viu a Toronto en el seu novi Allan, un xic anglès que també és metge, cardiòleg...com jo en un parell de setmanes, fan les maletes i creuen l'oceà altra vegada...potser ens encontrem a l'estiu. Va ser magnific veure a l'Anna i posar-nos al dia...next time...Edinburgh....




Al dia següent vam anar a les cataràtes del Niagara o Niagara Falls....vam agafar un tour per no complicar-nos la vida buscant un cotxe...però abans d'arribar a les cataràtes vam fer unes quantes parades...Primera parara a un mini aeroport per pujar en helicòpter...però després de veure a Mariano per l'albero...vam pensar que millor ens preniem un café... Next stop: Chocolate Factory...Yummy, yummy, I like that!!! vam anar a una fàbrica de xocolates...però els de Valor...millor....i després sí...la millor parada del dia...Next Stop: Winery, Ummmmmmm, I love this!!!! I què millor que catar uns vins canadencs amb l'estòmac buit...que si un blac, que si un tinto...i no ens podiem deixar el Ice Wine...molt bó, però em quede amb el meu Chardonay...







Floral Clock, una còpia del rellotge que està a Princes Street Gardens d'Edinburgh...aquest més gran, però aquell més auntèntic...


The Whirpool

I finalment...the Niagara Falls, un diseny exclusiu de Jean François de l'Eau, je, je, je...això sí, els del costat de Canadà els portavem blaus, els del costat americà groc.





I aquest pont...no pareix un "poquet" el pont del Riberet??? Ok, un poc soles...i és que sempre que vaig per ahí veig pareguts amb Bocairent, que si l'esglèsia de St Pere del Vaticà, que si Taxco sembla el barri Medieval, etc...Marrakech...i és que Boca is in the air....fins i tot Marcos ja ho veu, i això que mai ha estat a Bocairent!


And of course....what about celebrating a wedding on the boat with all the mist of Niagara Falls? Doncs sí, vam presenciar la boda d'aquests dos el ple creuer...i si nosaltres vam acabar mullades, imagineu-vos els novis...ja, ja, ja...el traje d'ella era....No Comment!!!je, je. La boda va durar uns 5 minuts...una pena que no puc pujar el vídeo.



Els de groc són els turistes que visiten les catarates des de la part americana.

Jo me les imaginava més grans.!!! Ja, ja, ja...açò no eixia a Europa, Europa de TV3?


Mila davall d'una dutxa...a la novia ja no la vam veure després...












I després de mullar-me els cabells...dos trenes...



Toronto City Hall (l' Ajuntament)



Vam pujar a la CN Tower i aquesta foto la vaig fer des de l'ascensor que té el pis de vidre.

Rogers Centre, o el que és el mateix l'estadi dels Toronto Raptors on juga Calderón i Jorge Garbajosa.


Financial District from CN Tower.



Toronto Island from CN Tower.

Mirant cap avall des del pis de vidre de la CN Tower.


Mila va intentar fer-me una foto amb el terra de fons, però com que tenia vertigen, açò és tot el que va eixir...no va poder acostar-se més.

Per la nit vam anar al concert de Sheryl Crow al Molson Amphitheatre i quina va ser la nostra sorpresa en veure que els teloners eren el grup escocés KT Tunstall, i va resultar que em sabia més cançons d'ells que de la Sheryl. El concert va estar molt bé, molt d'ambient. més que als States i a més a més vam tindre a unes companyes de seients molt divertides.








L'últim dia vam decidir anar al Distillery District i després de compres al Eaton Centre...clin, clin, clin....però les sabates se'n van vindre amb mí...


Per acabar el viatge, teniem un taxi contractat per que ens portara a l'aeroport i quan vam arribar a l'hotel a per les maletes...surprise, surprise...una Limo!!! Ja, ja, ja...i és que ja em sent un poc com Carrie Bradshaw...I just need Mr Big....and Manhattan...




Where is going to be next?....pools are accepted...New York IV, Maine, California???? Ciao, ciao...

19 comments:

Anonymous said...

No vuelvas!!!!! Qudate ahí conociendo mundo!!!! Madre mia...
Si me oye tu madre, me mata!! pq el otro dia estuvo d xarreta con mi padre y no veía el día en q sus 2 hijas estuvieran aki.
Hst pronto bonica!!!!!

Anonymous said...

Collons, tot això està a Toronto? Mai ho haguès imaginat! Ara, eixe elevador amb el sòl de vidre ... uffff, jo no arribe ni al tercer pis! Quin horror i quina por a les altures!
I tu no li faces cas a la de dalt o és que no t'apeteix, una bona paella, arròs al forn o unes bajoques farcides?

Seguirem en contacte perque "et lux in tenebris lucet ..." jajajajaja

Mila said...

Tornar...torne, no sé fins quan, però almenys aquest estiu faré alguna parada al poble...
La veritat és que una paella no m'apeteix gens ni mica....Uiii! Això sí...unes bajoques farcides o un arrós al forn o negre o a banda...ara mateixa, ummmm! Aneu pensant una data per fer les sopaetes que vam fer l'estiu passat, ok?
Opo, crec que a tú t'agradaria més Canadà que els EUA...

Ci senetiamo presto...
Bacioni.

Anonymous said...

"et lux in tenebris lucet..." jajaja.
Ponte las gafas d sol !!!!
Un beso.

Mila said...

Això, això...tu posat ulleres de sol i de festa...
Huí teniem Field Day, però està ploent, així que res de res, ni carrera de sacs, ni partit de "soccer"....
Ja tinc les entrades per veure Sex & The City: The film...aquesta nit! Woo Hoo!

Doneu records a Majo i Natxo.

Mila said...

Moltes novetats des de terres cardaores....suponc que com bé vas dir huí és farà la llum i tothom sabrà moltes coses...a vosaltres també us espera una sorpresa a la nit!! I gràcies a vosaltres per confiar-me aquestes "bombes" de notícia...m'alegre molt per tots.
Passe-ho bé a la boda.
Anit vaig anar a l'estrena de la pel·li de Sex & the City...i sols volia dir que és "Awesome"!!! que diuen per ací. Huí mateix tornaria a veure-la....i és que dóna ganes de tornar a New York, estrenar sabates, roba...i anar al Bar Pitti al Greenwich Village...and see Big....

Anonymous said...

Hola rebonica!!!
Si, tuvimos sorpresa...me dijo q había hablado contigo x la trd.
En la boda lo pasamos muy bien!!!! ya colgaré durante esta semana alguna fotito. Luz, luz!!!

Mila said...

Què graciosos!!! Llum, Llum, que no s'apague la llum!!! Je, je, je....ja entenc aquest nou vocabulari...la que estic cega soc jo. Por cierto, hoy han despertado los muertos...esta mañana he tenido una conversación de 2h con....te acuerdas hace un par de años, 1 miércoles que vino Mar a cenar a Vlc y Amparo te llamó dicientote que nos veiamos en St Pats y que iba a ir alguien del pasado....pues el mismo!! Ya te contaré...he estado todo el día...en la foscor...pero lo he arreglado comprándome un super vestidito de Custo!!! Molt fort!
Besets als de la llum!! :-P

Anonymous said...

El més important és que no ens enlluernem. Per si de cas m'he comprat unes ulleres de sol noves ... i jo ho sent però el vocabulari de Sex and the City ... vaig peix, no l'he vista mai!!! Jo soc més de superherois i llegendes ... William Wallace on my brave heart!

Anonymous said...

Ostras y tanto q me acuerdo!!!! 2hrs d conversa?? mare meua...ya me cuentas, ya...jajajajaja
Y muy bien q has hecho tirando d tarjeta!!!!! Muy buena terapia!!!!

Mila said...

Vocab de Sex & The City? Nooo, la moda és parlar d'electricitat, je, je...Doncs l'altres dia a NY vaig estar a una expossició de Superheroes al Metropolitan de NY, molt interessant, ens vam saltar alguna que altra ala del museu per veure-la.
Sí, Llorca, el mismo. 2 horas intensas...a ver cuando te lo cuento, hoy me voy al concierto de Kooks a Chicago...a ver si mañana...todavía estoy en shock.

Anonymous said...

Mira per on hui feia un resol de mil dimonis i he llegit la teua postal amb ulleres de sol!!!!
Moltes gràcies!

Mila said...

Mira Opo....estic feta un lio amb el nou vocabulari "d'ulleres de sol, llum, etc" ja no sé si és literal o sentit figurat...sembla mentida que siga de lletres!! Així que vas rebre la postal? Mola, eh? a veure d'on rebs la pròxima?? je, je, je....
Ja sols em queden 3 dies de feina i després....VACANCES fins no sé quan....
Per cert el Barça juga a Edinburgh a finals de juliol, contra el meu estima Hibernian...algú s'apunta? Crec que és abans del mig any, no s'apureu...lloc: Murrayfield Stadium...Jo vaig!!

Mila said...

Des d'ahir 5 de juny a les 11:00 am, estic oficialment de vacances....Wow!!!!

Què passeu un bon cap de setmana!!

Anonymous said...

Bones vacances!!!!.
Espero que ens continuïs posant les fotos dels viatges, i que puguis veure als amics en Boca. Amb sort, jo faré algun viatge en setembre.

Mila said...

Hola Carles,
Gràcies. Espere tindre temps per penjar les fotos. La setmana que ve me'n vaig a Nova York (again), serà la 4rta vegada, torne divendres, i si tot va bé...California ens espera. No sé si començarem per San Francisco i Vall de Napa i després cap a baix...ja veure'm. Ja us contaré.
De moment ja he venut el cotxe, buaghhh! Li vaig posar un cartell i va durar 5 minuts, me l'ha comprat la meua jefa del departament bilingüe...un maldecap menys, ara sols queda fer les maletes i donar tot de baixa.
Carles, a veure si aquest estiu ens fas li visita per Boca i ens fem una cerve junts...

Mila said...

Menuda vesprada mogudeta...!!! Ha passat Mila la de Torrent a per mí i se'n hem anat al mall a comprar, quan estavem allà ens han telefonat dient que les alarmes estaven sonant per tota la ciutat de Gurnee (on visc) i a Waukegan, hi havia amenaça de tornado. Hem eixit del mall (centre comercial) per veure com estava el panorama i com que havia parat de ploure un poc hem decidit agafar el cotxe i continuar camí cap a Libertyville, on haviem quedat per sopar. Quan estavem allà ens han etelefonat dient que ens amagàrem que el tornado acabava de tocar terra a Mundelein, just al costat d'in estavem, així que hem aparcat el cotxe i hem entrat al Mickey Finns, un pub, ens hem demanat una cervesa i ens hem esperat uns 10 minuts fins que el tornado ha passat...després hem continuat camí de "On the Border" el restaurant on hem sopat a uns terrassa. Aquesta nit i demà també hi ha alerta de més tornados...espere que no passe res, xq segur que ni m'entere. I survived....aquesta setmana...New York, New York....

Anonymous said...

Has començat molt be les vacances...amb tornados. Així tens una historia més per a explicar.
M'agradaria passar-me per Boca, ja que tinc unes quantes cerves, dinars i sopars pendents.
Fins aviat!!!

Mila said...

Doncs a veure si ens veiem aquest estiu.
Ara estic a casa amb el weather channel posat a la tele i no fa més que sonar una alarma avisant que estem en alerta de tornados i tormentes "severe thunderstorms". A veure si puc eixir de casa que tinc mil coses que fer...