Thursday, December 06, 2007

Let it snow, let it snow, let it snow!!!

Aquest dissabte 1 de desembre, va començar a nevar al migdia, però diumenge va ploure i va desfer practicament tota la neu. Ahir van anunciar que començaria a nevar cap a les 3 de la vesprada i així va ser, ni un minut més ni un minut menys!!! Ha estat nevant continuament fins huí dimecres 5 al migdia. Per aquesta nit han anunciat que les temperatures baixarien de 32ºF (uns 0ºC) als 8ºF (-12ºC)...i demà més neu. aquesta vegada els telèfons no va sonar a hores intempestives per dir que s'havien anul·lat les classes, així que hem anat a treballar.



Açò és el que ens toca fer cada matí abans d'anar a la feina. Baixem de casa i "rasqueta" en mà, ens toca llevar la neu i el gel del cotxe. Dimecres 5 de desembre a les 7.20 a.m.


Escola Whittier, 11:04 a.m.. Els xiquets del torn de matí marxaven cap a casa.


Entrada de la nostra urbanització a les 4:30 p.m. després d'acabar l'escola i la reunió d'els dimecres.




Les pistes de tennis de l'urbanització...fancy a match?


El nostre carrer i un home llevant la neu amb aquesta màquina que llança la neu cap un altre costat i et deixa un camí.

I finalment arrivem a casa, home, sweet home!!!


Al balcó de casa amb Osprey Lake gelat al darrere.



Wanda llevant la neu del cotxe a les 7.20 a.m.

Bé, si algú vol vindre a xafar un poc de neu, ja sabeu on estic, l'hivern serà molt llarg...

MOLTES FELICITATS!!

"Estas son la mañanitas que cantaba el Rey David..."

13 comments:

Anonymous said...

Dijous 6 de desembre de 2007, 17:00 +1 GMT: Entre Banyeres i Bocairent, a 17ºC! Anem en samarreta de mànega curta. Les mantes de "carrer" continuen estant embossades i amb boletes de Polil!
Serà veritat allò del canvi climàtic?
I si neva, que us neve com Déu mana i que no es treballe! "Si no es por no ir, que si hay que ir se va; pero ir pá ná ..."

Anonymous said...

Hola Mila! Soc Vicent Ferre, el Mosqueter amic de vos i de la Llorca...i cosí d´ixe geni anomenat Jaume Santonja Espinós. Encara no havia tingut el gust d´entrar al teu blog, i es un orgull escoltar el que dius del meu cosí.

La veritat es que l´oferta que fas per anar a vore´t és algo que m´apetiria molt. Vore Chicago ha de ser la bomba (igual que Nova York en hivern, ja que en estiu la conec). I en lo que m´agrada el fred ni et conte. Ha de ser una passà. Però llastimosament, ara no dispose de vacances per fer una "escapaota" i crusar el "charco".

Bueno, ja aniré fent visites per ací per a saber com vos va la vida per la terra d´Al Capone i dels Bulls!

Una besada forta

Vicent

PD; El meu nom de guerra als blogs es SENTUM

Anonymous said...

Ie, Sentum! Un altre viatget no, que ja m'han dit que penses anar de segon d'abord de Pedro Cortés amb la selecció espanyola a la EURO 2008.
Tracta com es merereix a Raül ... Tamudo i/o Albiol!

Anonymous said...

I tant, opo. Innsbruck ens espera!

Mila said...

Jo també volia anar a la Euro 2008, però ara que ha caigut Escòcia passe d'anar, quín sentit té? Quan vaig anar a veure Espanya Vs Scotland al camp del Llevant el 3 de setembre del 2004 (amistós)...els seguidors de la "seleción española" anaven practicament tots amb banderes amb l'aguilutxo insultant a tothom...i llançant botelles als seguidors escocesos...penós!

Benvingut Vicent!!! Tú també estàs a alguna del blog de les que va fer la Llorca el dia del meu panellet.

Anonymous said...

Como mola tanta nieve!! pero para el día a día debe ser un poco molesto no?
Con lo que me gusta a mi apurar la hora de levantarme para ir a trabajar solo me faltaría tener que hacerlo antes para rascar la nieve del coche. Me levantaría todavía con mas mala leche!!

Anonymous said...

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!
Aqui estoy de buena mñn y antes de empezar mi dia p'a desearte un muy, muy, muuuuuuuuy feliz cumple!!!!
Espero q lo disfrutes al máx!!!
Un besazo.

Anonymous said...

Bon dia,

Feliç aniversari!
Com li va dir Napoleó a les seues tropes a Egipte davant de l'Esfinx ... "trenta i tants anys ens contemplen".

Mila said...

Moltes gràcies als quatre: Amàlia, Mar,Llorca i Paco. Mai em falleu!

Llorca, ja sé que et tinc que escriure't i contar-te moltes coses, a veure si aquest cap de setmana tinc un ratet.

Aquesta nit venen els meus amics a casa i ho celebrarem...32 anys i ahir em vaig posar crema anti-arrugues per primera vegada, ja, ja, ja...

Bé, sempre us tinc al cap i us trobe MOLT A FALTAR!!!! DE VERITAT!

Molts besets.

Anonymous said...

Ufffff...el meu cap gira i gira. Menys mal que no era garrafó. Ale, i ara a currar...aghhhh.

Anonymous said...

Vamos, q x lo q veo la fiesta estuvo bien, no? Me alegro!!
A mi solo me keda 1hr p'a irme a tomar unas cerves mientras espero q Malu acabe de currar y p'a Boc, asi q la trd esta casi hecha!!!
Espero tu mail, eh? Busca un huekete.

Anonymous said...

Per la meua part, intentarà fer un reportatge fotogràfic de la tornada als escenaris de la banda del nostre "quinto" Juan Vicente Tortosa García "el Xela"!
Diuen que ve la neu per ací per al cap de setmana ...

Anonymous said...

Fa dies que no llegia el blog i pel que veig als comentaris, et tenia que haver felicitat el dia 13... Feliç Aniversari !!!
M'apunto la data per al pròxim any. Fins aviat!