Tuesday, November 06, 2007

Panellet Moros Marins

He demanat permís per publicar aquestes fotos que va fer la Llorca el cap de setmana al panellet dels Moros Marins. Moltes gràcies.
Abans que res...no tinc ni idea de quí és aquest xic, el conec? Per què m'heu enviat aquesta foto??? Ja, ja, ja...per cert llorca, encara m'has de contar allò per e-mail...ok? Si algú el conèix que done pistes.


Aquí hay Tomate!!! Els enviats especials i cronistes han fet una bona feina...i tant que sí, com sempre, sou un 10!!!


Eixa lelngua serà mundialment famosa d'ací poc!!



Saturday night fever!!!


Una representació de la família i amics...i Forquero!!!


Rialles!!!! les entrades pel concert de Chicago!!!! que és la setmana que ve!



7 comments:

Anonymous said...

Lo del menda de la foto me hace mucha gracia. Pero ya te dije q la única (creo) q te puede dar pistas es tu prima. Fue ella la q me colocó al lado de este chico, me cascó la foto y luego me dijo q te la enviara. Y ahr resulta q no tienes ni pajolera idea d quien es??? jajaja, me parto!!!!!
En fin, yo no te puedo ayudar...
Va, voy a empezar el dia q contxtando los coments del blog todav no he empezado...
Maaaaaaar, informanos!!!!!!

Anonymous said...

Segur que serà de Banyeres!!!!

I com que no em refie ni un pèl de Rialles ... ací tens la informació:
Nov 13 - Chicago, Harris Theater

http://jaumeblai.wordpress.com/detalle-de-mi-actividad-actual/

Anonymous said...

Ja està clar!!! Mar m'ha confirmat que NO és de Banyeres...M'ha dit quí és son pare, així que almenys ja sé ubicar-lo. És el fill de Cristóbal, de la colla del pare de Jup, Tarsan, etc...i que ara va amb el meu cosí Winxo, etc o el germà, això no m'ha quedat clar...ja, ja, ja...el que passa és que fa anys que no l'he vist i s'ha fet gran....

Anonymous said...

eixe xic es "fido" van en winxo,canto,coco,aullo bona gent

Anonymous said...

Ale, ya esta claro entonces?? me alegro!!! yo me he quedado = q estaba, pero no importa!!!
Y los 3 mendas q estan en una foto en mi blog?? alguien sabe d donde salen?? Bueno, estan con Perigüell y Vicent, asi q los conocerán ellos.

Anonymous said...

Jo també continue sense saber qui és! Estic fent-me vell!
El dia de Tots Sants, al cementeri, em vaig adonar que conec a més gent de dins que de fora!
Toquem fusta!

Mariano-Bocairent said...

Eixe xic, Fido, es fill de Cristobal Valdes, el germà de Conrrado, que viu a Ontinyent.
Si que esteu fent-se vells..