Wednesday, November 08, 2006

NBA: Milwaukee Bucks-Sacramento Kings

El dissabte vam anar a Milwaukee al primer partit de la lliga d'enguany, els Bucks vs Sacramento Kings. Ha sigut el meu primer partit i la veritat és que no em vaig enterar de res. M'agrada més un partit del València a Mestalla o del Barça. Què vols que et diga Paco...en la NBA, crec que el bàsquet és el que menys importa...Cada vegada que acabava un quart de partit, eixien les cheers leaders a fer els seus balls,no molt complicats, per cert. Després van eixir uns tios tirant samarretes amb "tiraxines" al públic, deprés van eixir uns tios que agafaven carrereta i botaven un trampolí i d'allà tiraven a canasta fent uns passes impressionants...la mascota BANGO donat pizza a la gent del públic, tirant tartes a la cara dels seguidors dels Sacramento...i tot açò ho retransmetien per la tv, etc, etc...com podeu veure no va ser culpa meua que no m'enterara del partit, al seu voltant hi ha tot un espectacle que val la pena veure...intentaré anar a algún partit més, a veure si finalment m'agrada i entenc algo. Bogut va jugar!!!!


14 comments:

Anonymous said...

Sí, això m'havien dit, el que prima allí és l'espectacle i el bàsquet últimament deixa prou que desitjar; a Europa ja juguem millor. I observant la foto de l'atac estàtic dels Kings, que vols que et diga, el bloqueig que està intentant fer el pivot blanc dels Kings (Brad Miller) al poste alt, jo el puc fer prou millor ... i no és conya, els que saben d'açò ho afirmarien sense dubtar-ho (és nota que sols em queda ja una iaia ...).

Anonymous said...

Todo eso en un partido?? Pues entonces a mi me molaria!!! Cualquier distracción es buena!!!
Yo un partido de basquet lo soporto, pero es q el fútbol me parece lo + aburrido del mundo. Ya sabéis q solo he ido a 2 (París y Goteborg) y una compi y yo nos salimos antes d q terminara... X mucho q mi hermano me dijo un dia: "cuando vayas a un partido, cambiarás de opinión"... naaaaada, q no. Dicen q a la 3º va la vencida, pero no creo q esa 3º llegue a mi vida, jejejeje.
Paco, no te alteres, eh? Pero chico, p'a gustos los colores!!!!

Anonymous said...

NO COMMENT!

Mila said...

Please Comment!!!!
Demà nevarà per ací.......quín pla teniu per al cap de setmana????

Molts besets

Anonymous said...

El cap de setmana molt fluix, relax després del carregat dissabte de Panellet passat.
Per cert, menuda castanya de partit ahir matinada a Washington! Llàstima d'hores perdudes de són!
Bogut, fins i tot jo ho faria millor!

Anonymous said...

Hola dominguera!!!
nada, solo decirte hola y hasta manana. Voy a ver si escucho algo de musica mientras hago el lesson plan y me deprimo un poco mas. Espero que con el rollo de la multa me distraiga un poquillo. Y es que todo tiene parte positiva, o no?
Be7.
SSDF

Mila said...

Los domingueros...qué buenos son!!!
Pues yo escuchando el de Donny Brook que compré ayer "The Stool of Repentance" y dice: Better known as the "Cutty Stool", it was a surviving ritual of the Roman Catholic in Scotland...y me está entrando la morriña de irme pa' Scotland...for good! Must be November that we feel sooooo blue? or could be the "Sundayer bloody Sundayer" that makes me feel this way??? Ha, ha, ha...new word!!!

Anonymous said...

I am starting to be really fed up with all the 'Sundayers' HFM....agghhh!!! You're right. It must be because of this long-freezing-lonely winters...
SSDF

Anonymous said...

De vegades a mi també m'entren ganes d'anar-me a l'estranger for good, o almenys una temporaeta llarga... Aquest dijous vaig a vore un concert dels Camera Obscura, són de Glasgow. Els coneixes? Van a presentar el seu new àlbum "Let's get out this country". Quina casualitat...

Molts b7s.

Anonymous said...

Sorry!! It's "Let's get out of this country".

Anonymous said...

Hola Josmar!!
No els conec, però vaig a intentar baixar-me alguna cosa per escoltar-los. Si són Wegies segur que sonen bé. Quína sort tens d'estar a la capi...ahí va tot els món de gira!!! Com està Induráin? Je, je, je. Dóna-li records de part meua.
"Let's get out of this country" és un bon títol, però depen de quín country parlen...jo aniria de cap al seu...ara mateix si tinguera una feina...

B7s torronet!

Anonymous said...

Hola colega!!
Q tal el finde? Donde te has ido esta vez? Yo tenía cena de accidente y cena con los amigos de la falla. Ha estado bien. Pero ahr llevo un trancazo q p'a q contar...
Espero estar bien el miérc, q Ampa y Lorena no hacen + q llam pq estan en St.Pat's (las colegas van todos los dias) y x unas cosas u otras nunca puedo ir.
Bueno maja, un besete.

Anonymous said...

La veritat és que porte un mes de concerts...que no em puc queixar. El de Camera Obscura em va encantar, they have such a funny accent, I love it! Després del concert vam estar parlant amb la cantant, que per cert és molt maja, i ens va firmar l'entrada!! Bueno, tu tampoc pots queixar-te que fins a allí arriben els G Men!!

Molts B7s!!

P.D. A mí també m'agradaria veure als Scissors Sisters!!

Anonymous said...

extrinsic highlights connection leipzig kothari rambling readmission wouldnt budgeting processing strata
lolikneri havaqatsu