Monday, October 23, 2006

Wine and Beer

El dijous passat ens van convidar a Binny's a una cata de vins i productes espanyols. El lloc està a Chicago, a la Clark Av. Vam anar molts, entre ells Nacho, Rocío, Núria, Maite, Mónica, Alberto i la seua novia Francesca que ha vingut a passar unes setmanes des de Barna, Jose i Marcos...va ser un plaer per als nostres paladars. Vam tastar formatge de La Manxa, formatge de Maó, xoriç de Pamplona i sobre tot ví...Ummmmm!!! Hi havia albarinyos, vins de Jumilla, vins del Penedés, Cava, vins de la Ribera del Duero, Riojas...vaig trobar a faltar els vins valencians. A la foto estem probant un Vega Sicília que la botella valia 300 USD, quasi res...i nosaltres sense tindre ni idea...una llàstima, però estava molt bó.



I aquest dissabte vam anar altra vegada al pub irlandés: www.fadoirishpub.com. Aquest dissabte actuava un grup de música tradicional irlandesa i entre les cançons que van tocar, va sonar "Dirty Old Town"...vells records!!! després vam conèixer un metge de Boston i se'n vam anar de festa amb ell a Excalibur, un pub que recordava al Frankestain d'Edinburgh. El metge es va prendar de la nostra amiga i companya de feina Wanda que és de Puerto Rico i treballa amb nosaltres a Whittier.

3 comments:

Anonymous said...

Ala!!!!! esta es la venganza por la foto que he puesto yo, eh???
Supongo que ya iras poniendo alguna otra mejor, ya que parece que vamos a ser fijas del Fado...
a ver a quien fichamos el proximo finde...

Mila said...

Je,je,je...quién es el little one? el de la playa?ja, ja, ja...Lore, L'm glad you are back in town!!I thought you were going to stay in Donostia. Of course I miss St Pat's...a lot! Although I found my Irish pub in Chicago it is not the same, I miss the company and the Wednesday night quizes!!! And swimming pools, and speaking English...and you!!!! Lots of kisses.

Anonymous said...

Vaja, vaja, ... estic "fora" uns dies i em perd mogolló de coses i el fil dels missatges de les noves aportacions al blog apart de les assidues. Per Barna molta feina però m'ha vingut bé el canvi d'aires, necessitava deixar enrere el campanar durant un dies. Per cert que vam coincidir gent amb molt de glamour, apart de la meua persona, també hi eren entre altres, The Boss Springsteen o Sir "Air" Michael Jordan. Llàstima que no coincidírem però el concert estava tot "sold out" des de feia temps i Jordan estava de farra ... així que vaig anar a buscar-lo este dimarts pel submón de Barcelona i ... la qüestió és que eren llocs poc apropiats per a unes senyoretes guapes de cultura i classe com vosaltres ... ara, jo m'ho vaig passar en gran ... menys mal que les targetes me les vaig deixar a l'hotel ...

P.D.- Finalment no vam coincidir Jordan i jo però en un dels llocs on el vaig buscar, hi va estar.
P.D.2- Alguna de les que escriu ací ha estat a Athens (Hellas)?, m'han convidat per feina i m'ho estic pensant. Ajudeu-me a decidir-me, tinc fins la meitat de novembre per contestar ...