Monday, September 25, 2006

The weekend in the Windy City

Aquest cap de setmana he estat dues vegades a Chicago, primer vam anar el divendres per la vesprada que teniem un curset al Consulat espanyol. Després del curset vaig tornar a Gurnee on vam sopar en Chilis i després a casa. El dissabte també vam anar a Chicago, com que va començar a ploure vam decidir que en lloc d'anar en tren agafaríem el cotxe, així que em vaig decidir a conduïr, i després que caiguera el diluvi universal sobre nosaltres, vam arribar a Chicago. No portavem ni mapa ni res de res, em vaig endinssar per la Randolph St i vaig creuar tota la ciutat de Sud a Nord per la Michigan Avenue. Intentavem trobar el Youth Hostel en el que anavem a quedar-se a dormir, i poc a poc vaig anar recordant el camí fins que vam arrivar a la porta sense perdre'ns una sóla vegada...eyyyyyy!!! Incredible...but I made it!! El dissabte vam eixir de festa per Belmont Av i huí hem estat de compres per Michigan Av. (M'he portat raonablement bé...)


4 comments:

Anonymous said...

I ninguna foto relativa als "Bulls"? Mira que comence a dubtar de la teua presència allí.
Per això, jo per on vaig em faig fotos amb els camps de futbol de cada ciutat, així no hi ha cap dubte de la meua estada ...

P.D.- Ryder Cup de golf: EUROPA 18,5 Vs. USA 9,50; encara que siga en golf dóna gust humiliar de tant en tant als americanets!

Anonymous said...

Hola bonica!!! Ayer no pude entrar en tu blog ni decirte nada. Pero aki estoy otra vez como de costumbre. Veo q te lo estas pasando en grande... así me gusta!!! Sigue así y no pares, q no hay nada mejor como conocer mundo y hacer pandilla con unos y con otros.
Besetes.

Anonymous said...

Lucky girl!!!! Milaaaaaaaaaaa!!!!! Soy Silvia!!!!! Tia, ke hasta ahora Luzma no me ha dado tu blog, ke guay...me han entrado unos escalofrios cdo estaba viendo las fotos!... Disfruta tu ke puedes. No dejes de visitar la zona de Wicker Park en Chicago, I looooove Belmont y todo el area de Lakeview y Lincoln Park, es genial.
Oye!!! Ke voy para alla en Noviembre!!! Para Thanksgiving!!! Staras x ahi o vas a viajar?
Escribeme pronto y cuentameeeee!!!!
BESOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

http://champions.plus.es/player_video.html?xref=resumen_champions_27092006