Thursday, August 10, 2006

El plan era hacer explotar al menos diez aviones en pleno vuelo, según la BBC

Sempre que vole tenen que passar estes coses...jo sols volia anar a Accessorize en Londres!!! Si passa alguna cosa...us trobaré a faltar i que sóne la muixaranga

Londres, 10 ago (EFE).- El plan terrorista, que la policía británica aseguró hoy haber abortado, consistía en hacer explotar al menos diez aviones en pleno vuelo, preferentemente entre el Reino Unido y EEUU, según informó la BBC citando fuentes policiales.

Scotland Yard aseguró hoy haber frustrado un complot terrorista contra la aviación tras una operación conjunta desarrollada por la unidad antiterrorista de la Policía y los servicios de seguridad.

Dieciocho personas fueron detenidas, pero las fuerzas del orden no han facilitado sus identidades o nacionalidades.

Según la BBC, la Policía llevó a cabo las detenciones en Londres, en las afueras de esta capital y en el centro de Inglaterra.

La cadena también señaló que el plan consistiría, posiblemente, en el uso de alguna sustancia química preparada en vuelo para hacer explotar el aparato.

El aeropuerto londinense de Heathrow, el principal del Reino Unido, está cerrado a los vuelos que lleguen a esa base aérea y que no estén ya en vuelo, informó el Servicio Nacional de Tráfico Aéreo.

La decisión, solicitada por el operador de ese aeropuerto BAA, se se tomó por los trastornos ocasionados en Heathrow.

La amenaza terrorista fue elevada hoy a su nivel más alto, "crítico", que significa que un ataque puede ser inminente.

13 comments:

Anonymous said...

Q va a pasar?? Nada!!! Q volarás a Lon, en 4 hrs destrozarás accessorize (y muy bien q harás) y después de unas cuantas hrs de vuelo llegarás a eeuu y a tu nuevo destino x una larga temporada!! Bueno bonica, si mñn x la nch nos vemos, nos despedimos... y eso q el sab evité la despedida p'a q no me diera penita... snif, snif.
Ya hablamos.
Besetes.

Anonymous said...

Saps el que passarà? que aterraràs a Chicago sense problemes i quan surtes de l'aeroport, com passa a les pelis de Hollywood t'acompanyarà de banda sonora el Born in the USA de The Boss. Ah, més que compte amb els muslims hauràs de tindre cura dels americanets que si els llatins tenim fama de pensar amb la bragueta ells a més a més ho fan amb un Colt en la mà.
Mòbil tribanda? apart d'internet com podrem contactar?

Anonymous said...

Hola! Ja m'ha dit que vindran a recollir-me a l'aeroport una dona amb un jersei groc que diu WAUKEGAN.El meu super mòbil, que em vaig comprar a Hong Kong, és tri-banda, però quan aplegue intentaré comprar-me'n un allà amb número yanki.Algú de vosaltres té l'Skipe? Un Colt és una pistola? Crec que vaig a fer-me pistolera, igual munte demà al camp de tir a fer unes dianes abans d'anar-me'n...ens veiem aquesta nit. La borsa de plàstic de consum ja la tinc ready.

Anonymous said...

Així m'agrada que ho mires tot amb optimisme. La dona de Waukegan a lo millor és del Vila-Real o del Cadis.
Per si de cas que al mp3 no et falte la cançó que a mi més em fa alçar l'ànim: "Alive & Kicking" dels Simple Minds.

Baby! Don't you forget about me!

Mila said...

Don't worry...I won't forget about you...ok, vaig a acabar de fer-me les maletes. Bon viatge i passa-ho bé.

Anonymous said...

Al final, anoche si q nos vimos y nos despedimos ,eh? y tanto q nos vimos...cerramos el pueblo!!!... impresionante!! jeje
Bueno, aunq todav estas x aqui, como no nos vamos a ver, q tengas un viaje relajado y tranquilo, q llegues a Waukegan y encuentres a la sra de amarillo y que te vaya muy, muy, muy bien!!!!!
No te olvides de nosotros, eh? ves contandonos en el blog cositas q nosotros te iremos contando q hay d nuevo x aqui (q supongo q no mucho...).
Feliz viaje!!!!
Un besazo enorme.
Llorca

Anonymous said...

Son les 00:46 a Palanga, LT (+2 GMT) i seguim sense noticies de tu. Espere que hagueu arribat per fi a Waukegan IL (s'escriu aixi77, es molt complicat escriure amb este teclat amb caracters cirilics i sense accents ni simbols com Deu mana).
Este pais es una passada pero hui hem passat tot el dia en Lepoja a Letonia, al Baltic, i encara em faig creus que puga estar admes a la UE. He parlat amb la companya Llorca i em va dir tot el follon del canvi de vols, nosaltres hem rebut HUI les maletes, quatre dies mes tard, ara, que ja he tirat de Mastercard i els de Spanair i Lufthansa van a saber qui soc jo.
Be, estem ansiosos de saber de la nova experiencia yankee i ja saps, si et fa falta alguna cosa, nomes has de xiular i molt de Alive & Kicking.

Mila said...

Hola! Ja he trobat la maleta!!!He tingut que anar a O'Hare Airport (Chicago)i després de anar a American airlines i a Continental, parlar en la superintendent, etc, etc he entrat al cuarto de les maletes i l'he buscada personalment i allí estava ella soleta amb el candao rebentat xq me l'han oberta per seguretat...al menys ha arribat tot el material, l'orinador, càmera digital, títols i certificats, etc...ara sí comence a establir-me. Demà faré fotos i a veure si les penje...

Besets

PD: Opo,jo també he hagut de tirar de tarjeta aquests dies...

Anonymous said...

Por fin buenas noticias de los 2!!!!! Ha costado, pero normalmnt, todo acaba bien.
Yo x Boc, sin novedades. Bueno, el dia 16 me fuí a Valencia ha celebrar mi primer añito de esta 2ª vida (post-accidente), pero poco + el resto de dias aqui de cenitas y coves. En fin, ya ireis contando cositas. Yo si hay alguna novedad a destacar os informo, pero supongo q la cosa va a seguir tranquila....
Besetes

Mila said...

Bueno, me'n vaig a signar el contracte del pis i ja us contare...despres a per el cotxe.
Besets

Anonymous said...

Holalax!!
Como fué? ya tienes piso y coche?. Anch vi a tu hna en les coves y estuv habl un ratillo con ella.
Ayer fué el primer día q mi madre notó q no estabas aqui... a las 2 estaba en casa!!! todav estaban levantados y la tosca me ladró y todo, como dic: "q haces tú aqui ya?". Estuve a un plis de pegar media vuelta e irme yo sola a la discomóv de la plz de toros, pero no... me fuí a dormir.
Bueno, me voy a la plz q he quedado con paqui, camarasa & family, no sé si estaremos nosotr solos o aparecerá alguien +...
Besetes.

Anonymous said...

Impressionant, hui a Trakei un poblet perdut anava pel carrer amb la meua samarreta de Boca i sent que un iaio em pregunta: Vos sos de Boca7 Che hay que ser de River.
Jo li dic no, Gallina nunca, i ell em contesta vos sabes demasiado de futbol argentino, seguro que sos reportero ...
I damunt duia el xandall del VCF. Amb els pels de punta ...

Mila said...

Què fort!!! Boca és Boca!!! Quan tornes? Estaràs disfrutant molt, ara que ja tens la maleta...Jo ja tinc casa, em mude el dimecres, heu de vindre, ja veureu...és molt xula! tinc matalàs, mòbil, i demà vaig a Ikea...a amoblar-me la casa.